• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Aaa du är oxå en Bugga fantast....

Ska kolla den nästa gång,men tycker det ser lite lustigt ut med bara ett hjul fram (eller så börjar jag bli gammal)

• jazzy

aaaaa den har ju TVÅ små hjul....*virrig*

• Kickan 84

Har problem med knä och rygg, och måste ha en vagn som jag själv kan ta mig in och ut överallt med, och då fanns det inte många att välja på, måste ju vara en lätt vagn!

Bara ett hjul fram? Buggan har två små hjul och två större, går att vända fram och bak hur man helst vill ha det. Sedan finns vinterhjul som gör den som en helt vanlig vagn med fasta hjul.

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • jazzy

Nu är maten klar...jippie!!!!!!
    Fanta till maten Fundersam

Ska ge den en chans,men vi är ju tyvärr två om beslutet!! M tycker den är skitful

• Kickan 84

Smaklig spis!!

För oss kommer smidighetsskäl först, men vi har inte bestämt oss till 100% ännu.

• jazzy

Jo det är ju sant.....:- D

Man får ju se,det är ju ett tag kvar...

• Kickan 84

Hihi, jo man lär hinna ändra sig ett antal gånger gällande det mesta... dock har jag hållit fast vid den sen i somras så kanske fortsätter det så!

Nu ska jag kansta mig i soffan och se fram emot nästa bafucin om 50 min!

• lurksmulan

En på mitt jobb är pappa till den tjej som startade min&mine. Vi fick erbjudande att köpa såna väskor till kraftigt reducerat pris för kanske ett år sen. Men jag tyckte fortfarande att det var dyrt, dessutom var Laban så stor att vi knappt hade skötväska...

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • jazzy

Hoppas du blir bättre snart...*kramar om *

Svar på tråden Pladdertråden!