• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Idag har Laban fått en Dora-docka som vi köpte på Tradera. Behöver jag säga att han är överförtjust?

Åh vad gott det lät med citronpaj! Men min man bara rynkade på näsan! Han tycker att jag har tjatat lite väl mycket om citron.
    Fast vi har köpt en färdig blåbärspaj som vi tänkte äta i kväll!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

åh! paj! va gott! jag blev sugen på ananaspaj!

Ska bege oss in mot stan nu... får se vad det blir. tror nog vi hyr en film och köper lite godis, åker hem å slappar...men vi får se. på er!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

jazzy: Mmm, de är ju det!

Ska se om man kan köpa via bekant som ofta åker utomlands, de är inte lika dyra i t ex England.

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

Hihi, man får väl inte vara dum heller!

Äh, får väl se vad som passar bäst på vagnen också, man hinner nog ändra sig ett flertal gånger innan det är dags att bestämma sig!

Vad gör du ikväll?

• jazzy

Väntar på mat!!!!!!!! Jättehungrig......luktat på vinet,doppade tungan liiteGenerad

Ska nog bara se på tv,är såå trött
    Viklen vagn skulle ni ha??

Vad gör du i kväll?

• Kickan 84

Hihi, så du tycker fortfarande det luktar gott? Jag tycker allt sånt därnt luktar pyton nu för tiden!

Ska ha en Bugga, jag som snackat in Hanna på det spåret!

Ska kolla teve, fortsätta med skolarbete (håller på nu) och så, fy fan vad jag inte orkar egentligen men vad göra?

Svar på tråden Pladdertråden!