• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • angiee

Samma här

det blir mamma som får sy!!

Nä, köper nog vagn i sommar Får hålla mig lite till!

• Kickan 84

Vi har tänkt beställa den i juni som det ser ut nu, blir även att beställa sängen då!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • MagdaA

hej hej! ingen annan här?

varit till stan en sväng. duuuumt! får så ont i ryggen och fogarna! nu ska jag lägga mig å läsa en stund å vila ryggen.

hittade en söt tunika/topp och en tröja. skönt med lite kläder som räcker över magen! hade ju sett en tunika på mq förut, provade den, men det var inte min modell alls. såg ut som jag vet inte vad!

köpte en bok på rean också!

HANNA!!! Hojta när du loggar in! Har en bild åt dig!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Hej tjejer...

hur har ni det, vad har ni pysslat med?

Jag har jobbat, dock varit väldigt lugnt för en gångs skull men nu är jag ledig. I tre underbara dagar!!!

tyvärr ska karln bort ikväll så jag är änka hemma, funderar på o köpa mig ngt gott o smaska på. Fast nu ska ja värma på min jättegoda kycklingssoppa och mumsa lite framför mina inspelade tvprogram =)

• Dulia

Hej! Idag skulle jag varit iväg och fikat med andra blivande junimammor men jag mådde så illa under natten och även imorse så jag vågade inte åka. Men så gick det över så jag kunde ju ha åkt iaf...
    Istället blev det shopping till Bianca (skor, gummistövlar,regnställ och galonvantar) och ett par gröna sommarbyxor till Bean Så blev det en ny dammsugare till oss.
    Vi var till Babyproffsen och kollade på vagnar. Jag har fått sån beslusångest så jag vet inte vad jag ska göra. Min ursprungliga tanke var att behålla våran Brio, köpa en Brio sittvagn till Bianca samt köpa UJ syskonvagn. Men så frågade maken var jag har tänkt att ställa alla dessa vagnar. Så antigen blir det syskonvagn eller så blir det två Briovagnar och jag vet inte hur jag ska göra.

Har lagt in ny magbild. Magen har växt på lite, tröjan börjar bli för kort

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Thezz, du kan ta en sväng förbi Sollentuna och kolla på Melodifestivalen med mig och Bianca om du vill (maken är ju också hemma men han gillar inte schalager)

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Legat å vilat en stund nu och läst lite. mår illa tror jag ätit för dåligt idag. SKa ta en smörgås tror jag. ska iväg å käka pizza hos en kompis å se schlagern sen, men det blir inte midda förns typ 19...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

Här blir det Tacos,utan Taco krydda!!! Usch för den kryddan

Annars mår jag ok,fet mage & växtvärk

HEJA ANDREAS

• lurksmulan

Snygga magar både Magda och Dulia!
    Själv är jag nyss hemkommen från släktkalas där INGEN frågade om jag var gravid. Jag ser visst bara tjock ut trots allt. Gråter

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • JUSTer

Här blir det också Taco, utan köttfärs!!! Usch för köttfärs

HEJA Christian Luuk (kan man rösta på honom?)

Gravid - v. 15
Svar på tråden Pladdertråden!