• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hörde att den fäller i bugabootråden, så den är nog utesluten för vår del! Men det behöver ju inte stämma förståss!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • snöstjärna

Gör den?! Men hur länge har de kunnat testa den? Den är ju typ ny. Nyss kommit ut.
    Hmm ....

Det vore ju inte bra alls! Hmm ... ja jag hinner nog vela många gånger, men demin är snyggast so far. Hoppas de hinner komma fler... Såg att de kommit offwhite fleece å så =)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Kickan 84

Ja, det vet jag inte riktigt men om den fäller så gör den ju det direkt, enligt hon (Stargirl) som sett den på mässa innan den kom ut så är det precis som såna riktigt mörka jeans, och de fäller ju...

Offwhiten är i ett annat material än fleece som jag förstått det. Dock är väl inte vitt så himla praktiskt!

• snöstjärna

Kickan:

Jaså, men då måste de ju återkalla å göra om tycker jag. Inte skulle de väl släppa en vagn som fäller. Huvva.

Onej väldigt opraktiskt ;) Särskillt med katter! Å kladdbäbis så småningom ;)
    Men kanske har man tur å det kommer fler så småningom .. turkos, lime, brun, ljusrosa tack ;)

• Kickan 84

missK: Fast om det inte är hemlig info innan att den beter sig precis som denim faktiskt gör så är det ju ingenting som de gjort fel!

• snöstjärna

Kickan:
    Vore skandal .. så dyr vagn å så ska den fälla. Ne huvva!
    Får höra mer sen när fler å fler köpt den hur de uppfattar den ... behöver ju inte köpa vagn än i alla fall ;)

Nu blir det duschen å sen iväg på pysselträff innan slagern!

• Kickan 84

Tror det smartaste är att kolla på den live och grugga sig mot den!

Nej, man har ju rätt många månder på sig innan man behöver beställa!

• snöstjärna

Precis ;)

Har gjort två tavlor här i dag jag, som jag tänker ha i babyrummet. La just upp en bild under "pyssel".

• angiee

Det e ju rätt många som syr egna sufletter! det e faktiskt inte så  himla svårt.
    För oss blir det grå bas & orange suflett att börja med, sen får vi se beroende på kön...
    Cameleon för oss självklart!

Kick

Ja tänkte köra en bebis i den?

• Kickan 84

angiee: Haha ja men du skulle ha den redan nu, tänkte om du hade typ en katt eller nåt och öva med?

Egna sufletter kan jag inte sy, kan inte ens sy gardiner! Generad Men min mamma är jätteduktig! Skrattande

Svar på tråden Pladdertråden!