• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

AE: jag har alltid fått antibiotika vid bihåleinflammation,även fått Nasonex (nässpray) en gång!! Min har aldrig gått över av sig självt... Ångbastu brukar lindra lite.....koka upp vatten,lägg över en handuk & andas in ångorna!!!!! Stackare....KRAM

• jazzy

Nezeril & högt under huvudet på natten oxå.....

• after eight

Har ingen Nezeril hemma, får gå till apoteket i morgon. Jag är så himla anti nässpray, jag tycker alltid att det bara förlänger en förkylning. Men i morgon har jag ju varit jätteförkyld i två veckor, så längre än så hade det ju nästan inte kunnat vara ändå. BLÄ!! Skrikandes

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Thezzizen

hej tjejer....

Nu har jag bestämt mig, jag tänker inte berätta för ngn om graviditeten. De får fasen upptäcka själva...

Nu ska jag äta chips!

• JUSTer

Thezz: Helt min linje. Den här gången ska de få undra........ Börjar bli halvsvårt att dölja iofs, men jag siktar på att hålla tyst på jobbet till måndagkväll (om en vecka). då ska vi ut med Ålandsbåt. Byter väl om till nåt riktigt avslöjande på kvällen Då är det ju ändå kört, eftersom jag inte brukar vara den nyktraste på firmafester Generad.

Gravid - v. 15
  • MagdaA

hej hej! jag är konstant kissnödig idag! lite jobbigt att springa på toa varje kvart...men det är väl bara Räka som börjat använda mammas urinblåsa som kudde! precis sett på en film, mycket skratt, jobbigt när man är kissnödig!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Idag var vi till Barnens Hus och där köpte vi en speldosa från Dinglisar, den rosa katten blev det
    Osså har vi gjort en lista på vad vi ska köpa till henne innan hon kommer. Är 16 grejjer på den nu.

• MagdaA

Dax att sova, måste upp tidigt i morgon och skjutsa Micke till jobbet så jag kan ha bilen... puss å go natt!

Believer: Vi ska köpa kossan! Längtar tills jag vågar handla lite mera!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Magda: *hehe* Förstod nästan det med tanke på alla andra kossor ni köpt *fniss* Dom är ju ursöta!!

Svar på tråden Pladdertråden!