• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Heeej Tjejjer Nu finns ny magbild, lite nyinhandlade kläder till bebben och jackan...

Vad har jag nu missat??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. kikat på din bild, och jag tycker inte att det är någon större skillnad på dem, tror fortfarande tjej men jag har faktiskt ingen aning egentligen... en heeelt oproffsig gissning helt enkelt

• Dulia

Hanna, fin mage och fina inköp

Jag har shoppat lite kläder idag jag med till bebisen och det finns en bild i mitt galleri

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • lurksmulan

Snygg mage Hanna!
    Jag vet inte vad du har missat, Magda och jag har pratat garderober och sängar. Det har varit så fint väder att alla verkar ha varit ute idag istället för att sitta här!

Ibland är J så underbar! Han ringde när han tränat klart, och jag var sur för att jag fått bära hem en gallskrikandes tvååring + en nalle puh-bil. Då när han kommer hem har han köpt mat och en trehjuling åt Laban, och nu badar de så att jag får lite egentid!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

lurkis... haha då kanske jag inte missat så mkt, vet inte hur jag ska tackla garderober o sängar ... Gullig J du har

• MagdaA

fint väder ja..... men jag har minsann suttit här HELA dagen! nästan iaf...

lite nojjig är jag idag. räkis har fått för sig att sparka neråt. lite rädd att det ska påverka tappen. 19+0 i morgon, 19+2 åkte vi in med Ebba, hon föddes 19+6. Ringde förlossningen och pratade med en bm. Hon trodde inte det var nån fara men tyckte jag kunde ringa bm i morgon och be att få komma på koll. Har tid på fredag, men känner att jag vill komma tidigare, speciellt nu när det är så lika som sist...

Hanna: ja, bilden är inte så bra... jag orkar inte spekulera mer. Ska be bm titta på den. ska kika på dina bilder nu.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. ja fy nu när dessa dagar kommer, o inget kan man ju göra för att försöka tänka på annat heller.... MEN det är inte som då, nu har tappen växt och det kommer inte bli några problem *bestämma*

Min bebis sparkar oxå nedåt, gärna mot högra sidan och ofta ner i ljumsken så det till slut gör skitont... så höger och lite på mitten ovan blygdbenet känner jag sparkarna... och som sagt ibland djuupt nere i ljumsken ajajaj... Men ändå mysigt att känna att bebis lever

Ibland får jag för mig idéer som att jag knäcker ryggraden på bebis när jag dubbelviker mig, typ böjer mig el så... vet ju att det är knasigt men ändå....

• jazzy

HANNA: mysmage   & jättefin jacka!!!!

• Hannnas

Jaz.. tack sötis... men jackan ser lite trist ut på bilden tycker jag bättre på och irl

Nä nu ska jag lämna datorn till maken.. ha en bra kväll tjejjer.... ses imorgon igen

• MagdaA

Hanna: jag hoppas du har rätt! ang tappen alltså. Känns bara så jobbigt och hopplöst när man inte kan göra annat än och vänta. Så rädd att det ska hända nått igen! Skulle inte palla! Men, jag ringer iaf bm i morgon bitti och ber att få komma tidigare på koll, mer kan jag ju inte göra...

nu ska vi popa lite popcorn och se på film.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!