• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan
    Detta är lurkans automatiska hjärna som träder in.
    Hon är tyvärr alldeles för trött för att tänka mer idag. Istället har hon stoppat i sig huvudvärkstabletter och tänker gå tidigare från jobbet, söva sin familj med tabletter/elpistol, köpa en stor bytta glass och ta ett bad.
    Hon återkommer eventuellt imorgon, då kopplas den automatiska hjärnan bort igen
    .
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MrsMurphy

Tror ni inte att både jag och killen glömt vår årsdag! Det var den 10/3... Vilka jäkla virrpannor!

Nu behöver jag lite snabbinspiration här till Magda! Vad ska det bli? Lite choklad kanske? Klurat om jag ska hiva med nån bok om nåt som  eller nåt som hon kan dräggla över...  Virrat runt här i butiken och kan verkligen inte komma på nåt!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MizzLizzy

Men hallå! Det är väl inte fånigt! Det är ju en av de trevligaste nyheter man kan komma med! Men du ska givetvis berätta när du känner för det. Jag hade bara inte kunnat hålla mig. Inte så att jag berättar för gud och alla människor, men för mina nära o kära. Det var ju lite tråkigt det din mamma sa, men hon menade säkert inget illa!

• Thezzizen

Lättjis, du har ju en ursäkt iaf du är ju på tjocken så du får vara virrig

Ja ngn bok skulle ju vara alldeles utmärkt tycker jag och så aladdin chokladhjärtan till det och ett kort? Någon rolig bok? Kanske ngn som har me bebis att göra?

• Thezzizen

gallina, nej hon menade säkert inget illa men det kommer att ta en sstund för mig och smälta det. Eller så väntar vi nu de två veckorna tills jag fyller år så får de veta då... På min födelsedag går jag in i 14+0

• Thezzizen

Gallina, den 30/3 fyller jag... så det är inte så långt kvar

• Hannnas

Tycker som ni andra att bok alltid är en bra idé

Thezz... tycker du ska ringa din mor o sno tillbaks hennes sura kommentar ring o prata lite allmänt o kläm bara in, "på tal om förra veckan när vi... förresten, jag är gravid" o prata om annat sen se hur hon reagerar ... för ju längre du drar på det ju knasigare blir det kanske

Åhhh jag njuter såå av min kickboxare.. har snäckisen fått av mor sin som faktist tränat kickboxing

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!