• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Tindra04

Hej tjejer!

Lite uppdatering ang. Magda igen. Operationen har gått bra. Hon har ont i magen och i underlivet. Ligger med dubbla dropp just nu. Får kanske gå upp en sväng ikväll. Blir antagligen kvar på sjukhuset i minst fyra dagar!

Tindra 04 - Med tvillingar i magen
  • Hannnas

Tindra.. tack vännen .... har du hört om hur hon kommer få göra i fortsättningen?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Prisssan

Åh vad skönt att hon mår bra! Vad jag har tänkt på henne! Hälsa så gott från oss i tråden som inte lyckats bli gravida ännu!

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • Thezzizen

Stor kram till magda! usch, tror jag det om hón har ont i underlivet o magen... *huga*..

Nä nu har ja smaskat lunch, en apelsin o lite vindruvor var det som gick i. jag är ju aldrig hungrig nuförtiden... Får ta med en smörgås till fikat så ja inte dör nnan middagsdags på jobbet sen..

• Prisssan

När jag skrev att det är skönt att hon mår bra så menar jag då förutom att hon har ont... att op gick braGenerad Jag menade ju inte att hon mår wow bra liksom...

Äh ni vet vad jag menar! *Kram*

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • lurksmulan

Tack för infot Tindra! Du är också värd en present!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • snöstjärna

Hannnah:

MaxiCosi å vilken till var det som funkade på buggen? Har för mej de var ett till babyskydd va?  *snurrig*

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Thezzizen

Nu måste ja rusa tilljobbet. om ni fixar presenten till magda ikväll så vill jag ju vara med.

Ha en underbar dag i solen tjejer...

Svar på tråden Pladdertråden!