• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

Hannnah:
    I Juli ... vecka 26 kommer jag vara i, å jag hoppas verkligen jag ska orka!

Lurkan:
    Ja ÄNTLIGEN säger jag ;) Vi har varit tillsammans i 9år i höst =) Å det var väldigt nära att det blev redan i julas, men då kunde inte hans släkt komma upp, så nu blir det i Juli istället!
    Vill jättegärna vara gift innan bebis kommer =)

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • snöstjärna

angiee:
    Hennes tapp hade börjat gå mot det negativa .. så de skulle snörpa ihop henne. Å det gjordes tydligen i morse. Så hon blir kvar på sjukan i ca 4 dagar.

Men både hon å räkan mår bra å de e ju huvudsaken!

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • angiee

absolut, skönt att det verkar gå bra..

• Hannnas

angiee.. japp det finns bas till maxi cosin

Magda har problem med sin livmodertapp, och förmodligen har den blivit kortares att den nu fått snörpas ihop med ett cerklage för att klara belastningen av bebisen

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Låter jobbigt, är det ett valigt problem för gravida eller extrakollas hon bara?

(hur får man annars reda på att gravida har svag tapp?)

• Cia o krabaten

Jättefint av er att skicka ngt till Magda!
    Vi vill nog alla vara med, men undrar hur det skulle gå att ordna...
    Ni får hälsa så gott från oss ogravida istället! Vi bryr oss ju och tänker massor på henne.

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • lurksmulan

Angiee: Det är ovanligt, det var så de förlorade Ebba.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof

Det där att handla i god tid tycker jag r en väääldigt bra ide. Vi har ju minst 17 grejjer kvar att köpa och jag har som ingen lust till det nu. Hade det till för några veckor sen men nu...NEJ! Tycker det bara är drygt och dyyyyyrt.
    Osså om jag går för mycket får jag så ont i ryggen med.

Skönt att höra att det verkar gå bra med Magda iaf.

Nån som vet om det verkligen är FARLIGT att måla med vattenbaserad lackfärg? Vi ska väl måla om o köket, luckorna alltså och jag tänkte jag kunde göra det nu när jag ändå inte har så mycket att göra. Men jag vill veta om det är farligt för bebisen, inte bara som man hört uta om man vet lixom.

• MHoof

Tack fr den länken Hanna Nu vet jag att jag kan måla iaf utan att bhöva tänka på om det är farligt! *glad*

Svar på tråden Pladdertråden!