• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Fick brev från gyn,VULet är flyttat till måndag 19/3.....

• Hannnas

Det är samma som att den ligger i bakvägg ja och jag tror inte att bebismagen kommer såå mkt senare isf för det är ju innan den tränger upp ur bäckenet som det är som tydligast tror jag MEN där är jag inte säker... sök här på FL ang bakåtlutad livmoder så hittar du säkert en massa

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Hannna

tack Ska kolla med min gyn vid nästa vul, då kan hon ju åxå se hur livmodern ligger!

• Hannnas

angiee... helt ärligt så tror jag inte att bebismagen kommer senare, tror att det är nys bara, för när livmoder tränger upp ur bäckenet så borde de flesta riktas rätt lika men kolla med din gyn alltid bra

Jaaaz... åhh mindre än en vecka kvar ju

Nä nu loggar denna bruden ut... puss o höres sent ikväll om det hinns med... Grays börjar ju idag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Är lite nervös...men det kommer gå bra!!!!!

• jazzy

Måste vila nu...

Blåser lite xtra på dig AE.....

• MrsMurphy

Jag känner mig helt ickegravid nu! Jag blir helt tokig! Växer magen ändå om man har ma? Magen växer ju uppenbarligen trots att jag råkat gå ner 3 kg sen v9...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • jazzy

LÄTTJA:  din bebbbe mår såå bra i din goa mage.....

• MrsMurphy

Jazzy: Förhoppningsvis är det väl så men just detta att jag inte känner ett skvatt driver mig till vansinne! Går in i v17 imorgon och det har mer eller mindre varit stendött med symptomer nu i en månad! Skrikandes Men ul den 29 iaf så jag tänker inte balla ur och springa och kolla igen. Men lilla bebben är ytterst välkommen att komma med ett livstecken snart innan den kära lilla mamman blir tokig! (Ännu mer tokig kanske är en mer korrekt benämning... )

Allt är såååååååå naturligt så...
  • jazzy

Lättja. Jo du är ju i den perioden när alla symtom inte längre visar sig....jag förstår hur du känner dig...

Svar på tråden Pladdertråden!