• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Nu är den fixad och klar! Men den skickas upp direkt till henne som present så den landar inte här först! Men ska jag shoppa boken och nån choklad också och hiva iväg imorgon?

Allt är såååååååå naturligt så...
  • snöstjärna

Nu e jag klar för dagen.
    Hade faktistk velat åka hem till min sambo å kissarna...
    Men i morgon mellan 11-12 är det "utskrivning" så det blir en natt till.
    Men men, får försöka njuta .. de e ju som hotell.
    Sova å vila å få maten serverad.

meeeen saknar ju hemmet å mina älskingar!

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Happy baby

Iiiih! Jag tyckte att jag kände lite fosterrörelser förut! Vågar inte riktigt tro det, jag är ju bara i v.13, så det kanske bara var min lunch. Men det sägs ju att omföderskor kan känna det tidigare. Fööra gången kände jag det först i v.16 nån gång.

• lurksmulan
    Lättja: Det tycker jag helt klart! Så kan du väl sammanställa hur mycket vi ska betala och inboxa uppgifterna?
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • snöstjärna

bobo: oh så häftigt! lääääängtar till den dagen!

Lättja: Köp på å räkna ut så betalar vi in till dej illa kvickt! =)

• MHoof

bobo: Jag började känna som små nervryckningar redan i vecka 14. Och det här ju mitt första...så det var säkert bebisen

• angiee

Tjejer

Undrar en sak,
    När ja står upp tycker ja attmagenbuktar ut & ja tycker ja känner attdet är hårt precis ovanför blygbenet etc.
    När ja ligger ner så är det som att allt bara sjunker ner & ja känner inte alls att livmodern skulle börja bukta ut ur bäckenet.

Vaffö e det så?

Fler som känt sig mer ogravida i v 10?Känns som illamåendet har försvunnit iaf...
    Vet inte om ja ska va glad eller orolig. BLÄ!!!

• snöstjärna

Vet inte varför just de där med magen... jag tycker ju själv inte de syns alls på mej än =/

Men de där med ogravid känner jag igen, jag är inte ens upp å kissar på nätterna nu? Det var jag innan ... jag mår inte alls illa längre ... å ja, man blir nojig!

• lurksmulan

Runt den veckan slutade jag vara svullen runt magen och kände mig allmänt skum.
    Men det är väldigt många som har det så däromkring.
    Sen gick det nån vecka och då började det kännas igen.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • angiee

miss

Det enda ja kan jämföra med är när ja fick mitt MA. Då försvann ALLT & ja bara kände att det va fel, nu e  inte allt borta & dessutom har vi ju sett hjärtat, men ändå!

HATAR att det går upp&ner så mycket &det känns som en evighet till v 12 & nästavul

Ja har aldrig gått upp & kissat på nätterna, däremot vaknar ja på morgonen & är himla kissnödig, så det kan ju va olika...

Svar på tråden Pladdertråden!