• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Hanna, din jädra lågtryckare där. jag låg på standard idag 120/70

• Hannnas

Bel.. jo sådana vattninga har jag ofta äckligt men idag är de sparsamma o gula istället

thezz.. ja herregud... när jag är hos BM tar hon inte trycket korrekt så jag kollar det själv här på jobbet, samma öron som får lyssna och så sittandes iof men vilat en stund innan iaf.. hos BM är det hö arm, resa sig från stol till brits sittande... inte alls som det ska ju... MEN jag fattar inte att jag inte känner mig yr el nåt

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: I förrgår fick T springa å hämta en handduk för det rann en massa ur hönan när jag nös...blääääää. Känner mig sååå ofräsch men han säger att han inte tycker det är äckligt. Tur det då. 'haha*

• Thezzizen

Bel, du är en riktig fräsching du

• MHoof

Thezz: Ja eller hur! *asg* Nä fy, sånt där kan man vara utan.

OJOJOJ va flickan hickade i magen iomrse vid hlav 5 när jag vaknade. *hehe* Hon höll på hur länge som helst så jag väckte Tony (sambon) så han fick känna. Han var lite virrig då. Sen var det svårt att somna om pga hickningarna. *S*

• angiee

ja känner mig super ogravid & är jätteledsen över att brösten slutat göra hysteriskt ont & illamåendet borta.
    En annan fråga, när ja vaknar påmorgonen & ska gå upp & kissa, trycker det mot antingen höger eller vänster sida, som om man bar på en stor tung boll!
    Efter ja kissat försvinner det & får lite molvärkar istället..
    Nån som känner igen sig?

Va e det missK ska göra, missat totalt ...Skrikandes

Hannah, Din bäsebus sover lugnt där inne

• MHoof

angiee: Sådär hade/har jag till och från oxå, med kisseriet alltså. Visst är det kul?! *haha* Det kommer ju en period när man känner sig ogravid men vänta du bara, snart så blir det bara jobbigt istället. Sj vill jag bara att det här ska vara klart nu. *pust å stånk* Klarar inte av att handla själv längre märkte jag igår.

• Thezzizen

Angiee... Mina bröst har också slutat ömma, trodde ju aldrig de skulle göra det...men nu så är de putsväck. Du är i den fasenn nu när du ska börja må bra igen=)... *krama*

Och ja, jag håller med dig, man är superöm i magen både innan man morgonkissat o efter..

Missk, ska på vul pga litenn blödning.

Hur hade du det på vulfronten?

• lurksmulan
    Hanna: Jag menade inte den här tråden utan den som Lättja länkade till. Och jag vet det för att en moderator skrivit det i tråden.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!