• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Morron tjejer...

MissK, önskar dig lycka till! Förstår om du blir supernervös, får precis samma känsla när det småspottar.. Det kommer gå bra!

Jag och R har precis varit på inskrivnign hos bm. Så nu är jag färdigprovad och färdigkissad... Ska ringa om rutinul på måndag tror jag... dock står de på pappret som jag fått att man ska ha med sig mvcjournalen dit, den har ju bm jag fick ju ingen journal. Vad har de sagt till er?
    Hon fick mitt bf redan till den 20 september, men jag tycker det låter lite tidigt... får väl se sen..

DOCK, numåste jag få rådfråga er!!! Hon fixade en tid till mig på specmvc på tisdag hos en dr. De ska bland annat diskutera ev fvp. Shit, jag blir ju hypernervös... Vad ska jag fråga m när jag är där???

• lurksmulan
    Thezz: Vad kul med inskrivning! Måste du ringa om ul själv? Hos oss skickar bm in en remiss och så får man en kallelse. På den står det samma som för dig, man ska ha med sig sin journal. Men jag fick en kopia av bm, kan din ha glömt det kanske? Ring och fråga henne!

MissK: Vad skönt att du får åka direkt!

Lättja: Såg att en moderator bevakar tonen i tråden. Fnys! Jag fattar inte att det finns så urbota puckade jävla människor rent ut sagt.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof

Wihooo, vecka 32 idag

Väntar på bebis-listan

Believer v.32 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.30, Bf 20 maj
    Dulia v.29, Bf 6 juni (Det är en FLICKA)
    lurkan v.20, bf 5 augusti (flicka enligt rutin-ul). Köns-UL 4/4
    Magda v.20, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 19 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.19, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.17, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.16, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 13, BF 21 september (pojke tror jag), Rutin UL 26/4
    bobo (hemligaärtan) v.13, BF 22-23 september
    Thezzizen v.13, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
    missK v.10, BF 13 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.10 BF 15 Oktober (flicka tror både Marie & Vi) Rutin UL 16/5
    Jazzy v.8 BF 28 oktober (pojke enligt Marie) KUB 20/4 Rutin UL 29/5

• Thezzizen

Lurka.... tjenare... Ja jag får ringa och fråga sen när det närmar sig. Ja vi får ett telenr så får vi ringa och boka själva. Teletid mellan 13-14, så jag hoppar nog att ringa idag då jag börjat jobba då. Det får bli på måndag..

Nu har jag läst på lite om fvp, så de ska bli intressant prata med dem på tisdag..

• Hannnas

Heeej tjejjer

Stressiga fredag

Lättja.. hur ser du att en moderator bevakar tråden?

missK... lycka till idag!!!

Idag har jag inte kännt bebben än o tycker flytningarna är gulaktigare än tidigare.. usch vad nojjig man blir...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

hej Hanna, bebisen sover bara o har debra medans du stressar runt.. =)

• Hannnas

thezz.. hoppas du har rätt... det är färgförändringen på flytningarna som stör mig lite bara... men men.. vänta o se är det enda man kan göra i nuläget ju...

• Hannnas

Tog BT idag förresten.. oj oj... 45/85.... men jag känner inget av det

• MHoof

Hanna: Mn får ju mer flytningar, ibland så mycket så man tror att vattnet går. *haha* Och dom syns nog bara mer och sen säger ju alla bm att det är vanligt att inte känna av bebisen varje dag förren efter v 23 eller vad det är?

Svar på tråden Pladdertråden!