• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Hanna, jag vet att det inte är ngn tröst, men mina flytningar har inte den vackraste färgen heller precis..

Angie.. Nä jag tror inte man nånsin kommer sluta oroa sig... Dock har jag helt plötligt *glömt bort* att oroa mig och kommit på det lite senare

På specmvc, ska jag träffa en dr som antagligen gör ul och som ska diskutera fvp.

• Hannnas

thezz... nä du/ni har säkert rätt... är så fånig bara... nu ska jag skärpa mig

Ska ni göra fvp??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

fvp? fostervattensprov?

varför?
    Har du gjort nupp?

• Thezzizen

hanna, min bm frågade mig... Då min moster fick downbarn vid 20årsålder,,, m vi funderat på det. Ochhon ordnade mig en tid till specmvc fortast möjigast eftersom jag redan är i v13, så det kan diskteras och pratas om där..

Man får vara fånig..

• lurksmulan
    Hanna: Mina varierar i färg, ibland är det ingen färg alls och ibland lite äckligt gula, så det är nog ingen fara.

angiee: Jag tror också att du måste bestämma dig för att inte oroa dig för allting hela tiden. Det tar väldigt mycket energi och tänk på vad det finns att oroa sig för! Du är ju inte "säker" någon gång under graviditeten, och sen föds barnet och då ska du oroa dig för psd, förkylningar, elaka gubbar, hundar som bits, mobbing i skolan, fallande blomkrukor, snabba bilar, rymma hemifrån, knark, ledgångsreumatism etc.
    Förstår du? Det är bättre att bara släppa och låta saker hända. Vissa grejer kan man ju påverka och motverka, men inte vad som händer just nu.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

thezz.. oki, men varför inte kub istället?

Lurkis... skööönt att höra att man inte är ensam *pustar* man blir ju extra nojjig när man inte känner bebi heller... anders fick en knuff igår kväll igen men sen dess har jag inte kännt nåt, klämt o buffat har jag gjort, så man tror att man mördar stackarn

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Jag kan säga att jag aldrig mer ska använda vita trosor under denna graviditeten. Som jag sönderanalyserade dom stackarna igår, det är inte värt mödan. Jag har tokmycket flytningar och igår insåg jag att dom inte var helt vita... Generad

Allt är såååååååå naturligt så...
  • after eight

Hanna, har du testat att dricka ett glas iskallt vatten? Det brukar få fart på de små.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!