• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

Snart kanske: mellanblödningar? eller har du plussat? *nyfiken* Hoppas allt går fin fint!! *kraaaama*

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Snart kanske

missk- inte plussat, är bara på dag 19 Tack för kramarna, de behövs just nu..

Kommer jag aldrig få bli mamma?
  • Thezzizen

After...de harkommit lite så gott som hela tiden, men varit brunt el rosa sflytning/slem... sen gick jag på toa i morse, allt ok hinner gå typ tre meter efter det och de blöder... blod.
    Så nu vill jag INGET.

Jag har tid i morrn till specmvc fr diskutering av fosterdiagnostik..

• after eight

Å, Thezz! Jag tänker på dig och hoppas att allt är okej ändå. Specmvc kollar väl upp dig i morgon då? Är ju fruktansvärt att gå och oroa sig länge.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

Thezz: Fy fan vilken mardröm! Jättekramar!

För mig är det ju ingen speciell anledning. Jag har bara blivit knäpp. Men det är jobbigt att läsa i alla böcker att i dessa veckor kan man känna sparkar, man är hungrigare etc, man kan känna att livmodern växer bla bla. Och här är det nada. Jag får pressa i mig mat och känner mest avsmak och dåligt samvete över att jag äter för dåligt. Känner överhuvudtaget inte av nåt i magen och detta med buffar/fjärilar är helt dött. Tom tarmarna verkar ha dött! Skrikandes

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

After, ja jag hoppas det. Enligt bm, så skulle de göra ul.. men jag ska prata ordentligt om mina blödningar fast de inte alls är för dom som jag ska dit...

• snöstjärna

Tess: Hur mycket blöder du då? För de kan ju vara nidis. Jag trodde nidis var ett påhitt nästan förr. Men jag hade faktiskt en sådan denna gång.

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Prisssan

Lättja: Jag kände min första puff i vecka 20+ nånting.

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • Thezzizen

Ska försöka samla mod till att ringa o boka tid för rutinul idag också.. De har så konstig teletid, så annars kommer jag intekunna ringa på ngn vecka. Får göra de fast de inte känns nå bra...

• Snart kanske

måste åka, kikar in sen. Puss o kram

Kommer jag aldrig få bli mamma?
Svar på tråden Pladdertråden!