Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Precis.. De är inte så dyra att byta ut och man kan göra precis som man vill
Precis.. De är inte så dyra att byta ut och man kan göra precis som man vill
Fru
Har inte pratat med banken än men tror inte att det kommer vara några problem med lånelöfte.. Komme nog inte gå längre än till 2 miljoner går vi högre så kommer vi leva på gränsen om räntan höjs..
här sitter jag med en gnällig och förkyld liten pojke.. Är inte alls kul att somna, och eftersom hans mamma och pappa inte köpt varken sjal eller bärsele så får man bära honom, vilket inte alls lätt nu när han börjar bli lite tyngre
Fru
Antagligen har han feber oxå men termometern visar bara 37,4..
Han kommer inte till ro riktigt heller så man får sitta med honom ett par timmar innan han somnar, lite småjobbigt eftersom man iaf dagtid hade kunnat städa inför kalaset på lördag
Jag tycker det är jätteknepigt eftersom han hade 36.6 när han föddes och har inte kollat om han ligger runt 36 i normaltemp.. Både jag och christian har lite lägre kroppstemp..
Mitt födelsedagskalas, fyller år( egentligen inte) den 28 så jag firar i helgen eftersom vi åker upp till Sthlm redan på onsdagen
Hej.. Albin verkar lite bättre idag men han är fortfarnade gnällig.. Han somnade vid 2 tiden och sov sedan till kl var runt 8-8.30.. Då han fick mat och somnade om och sov sedan till kl 11..
Taco
Han sover bättre när han ligger vid bröstet på nätterna eller ja tätt intill iaf..
Mel
Albin är redan förkyld så mig gör det ingenting om du är det oxå.. Men förhoppningsvis så har vi blivit av med förkylningarna till nästa vecka.. Allihop..
Taco: till oss har bara trygg hansa ringt angående försäkring och då ringde de första veckan.. Men vi har redan lämnat in papper till länsförsäkringar så de kan få ringa om de vill för lillkillen är redan försäkrad..
Förresten så är Albin inte så liten längre, var på bvc igår ocg så vägde han 5170gr och var 59cm