Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Taco
Inte är du knäpp snarare jag.. Det var på sidan 138 som den var senast..
www.teleadress.se/htdocs/varatjanster/direktmarknadsforing/mosaic/index.jsp
Taco
Inte är du knäpp snarare jag.. Det var på sidan 138 som den var senast..
www.teleadress.se/htdocs/varatjanster/direktmarknadsforing/mosaic/index.jsp
Kan inte mitt ont i ryggen gå över snart.... Håller på att bli knäpp, vänta kan jag göra men inte om jag ska ha tokont i ryggen
Fru
Om jag ändå hade "orkat" det.. Blir så rastlös av att inte ha något att göra.. Kan ju inte ha datorn i sängen heller då vi inte har någon bärbar.. Men C försöker fixa en till mig, hoppas han lyckas snart.. Snart ska jag iaf till Maxi och handla mat för resten av veckan..
God morgon Malla
Nu är det nog på gång, har en Djävulskt mensvärk som inte gick över med Alvedon..
Malla
Det som är värst är att jag får illamående attacker när det är som värst.. Som tur är har jag inte kräkts än.. Har fått i mig 2 mackor..
Malla
Precis men vad ska man göra.. Jag kommer antagligen att kräkas iaf men jag vill inte äta mer eftersom jag är sugen på filmjölk och det är inte roligt att kräkas upp..
Malla
Aj då inte bra.. Nu har jag varit in en runda i duschen men det hjälpte knappt.. Tror jag måste ringa in snart..
nej, han skickade jag till jobbet
Blir antagligen bebis idag.. Har värkar med ca 4-5 min mellanrum och de varar i ca 45 sek..
Fru
Tack.. Nu har jag ca 4-5 minuter och de har ökat till ca en minut i längd..
Pratade precis med BM på förlossningen och jag ska komma ut för jag tycker att det börjar bli jobbigt.