Inlägg från: Småtokig |Visa alla inlägg
  • Småtokig

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

det är jätteskönt, men en släkting hade synpunkter på att han sov hela nätterna.. hon sa att de fick inte sova över några måltider, men jag tycker att eftersom han faktiskt går upp som han ska och samtidigt mår bra, varför väcka honom om nätterna för att äta..

• Småtokig

Precis.. Men hennes dotter gick upp dåligt och var liten när hon föddes så därför fick de väcka henne om nätterna. Betyder ju inte att alla ska göra det..

• Småtokig

Det där med rädd sambo fick ju jag aldrig uppleva, han var väl på sin höjd lite nervös när han lämnade jobbet den 16 januari men inte mer vad han säger..

Iaf så finns det en ny bild på Albin i mitt galleri bredvid en bild på tårtan jag gjorde för någon vecka sedan.

• Småtokig

Puck

Det är vanlig sockerkakasbotten och mellan är det fluffig dumlekolakräm och passionfruktsfromage. Uppe på är det chockladfromage med crisp. mums

• Småtokig

Mel

Jag fuskade och köpte färdiga bottnar.. resten var hur lätt som helst att göra.. Fromagen läste jag bara på kartongen hur jag skulle göra och dumlen var superlätt..

• Småtokig

Xqin
    jag kände så i början av mig grav, fick knappt i mig någon mat men så hade jag lite att ta utav sedan tidigare så det gick inte någon nöd på lillkillen.

• Småtokig

Jag ringde i fredags och fick faktiskt en plats i en grupp, jag har dock missat 2 ggr men det gör mig ingenting

• Småtokig

Allt är toppen med oss, Jag ska göra tårta idag igen.. Får besök av mamma imorgon.. Vi ska snart flytta över Albin i spjälsängen men jag är så rädd att det ska hända honom något eftersom den får stå i ett annat rum.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)