Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Vi kommer antagligen bo på hotell inne i stan.. Har inte bestämt oss än om vi ska bo på Scandic eller på Elite
Vi kommer antagligen bo på hotell inne i stan.. Har inte bestämt oss än om vi ska bo på Scandic eller på Elite
Pucken
Vet inte riktigt hur priserna är på Scandic emn på Elite i Vasastan så blev det ca 4500 frå torsdag till söndag.. Sedan tillkommer parkering.. Jag är glad att jag inte kör då kan jag säga.. Men jag måste ta tag i mitt körkort snarast..
Hej tjejer..
Var ett tag sedan, Christian är hemma sin andra vecka nu så vi umgås mest hela tiden.. På fredag så kommer Albin få en riktig pappa juridiskt sett. Så nu är det bara namn och försäkring kvar på listan..
Har ett i-landsproblem.. Albin är 3 veckor och min förlovningsring börjar bli alldeles för stor.. Hur ska detta sluta..
Mel: Det roliga är att jag är större nu än när vi förlovade oss men iofs så kan fingarna vara mindre.. Nu måste jag kolla om Albin är på väg att vakna för mina bröst är fulla och måste tömmas...
Hej tjejer..
Taco: allt är bra med den lille prinsen förutom att han har kommit in i en gnällperoid där inget passar mer än att ligga och sova på eller tätt intill.. Kan vara frustrerande vissa nätter.. Inatt sov jag sittandes på soffan med honom så att Christian fick sova.
Taco
Snuttiga dagar har han oxå eller mest nätter.. Ser fram emot den dagen han sover ensam igen.. Visst är det mysigt när han sover hos oss men jag kan inte sova ordentligt för jag spänner mig..
Han känns varm just nu med.. Varför har vi ingen febertermometer?
Mel
Det jag är mest förvånade över är att jag tydligen har grädde istället för mjölk i tuttarna.. Albin gick från 4150 gr till 4690 gr på EN vecka..
Taco
vaknar Johanna och bara skricker för att sedan somna om igen?
Albin gjorde så precis, jag hörde hur han börjar tokskrika och när jag mer eller mindre springer in till honom så var han tyst och sov helt obeskymrat. Kändes lite konstigt men det kankse är helt normalt.
Mel
Nej det är ju sant.. Nu ser han jätte stor ut eller äldre menar jag nog
Hej tjejer..
Lite trött idag, inte van vid att få sova..
Ang Sthlm så kommer vi att köra upp redan på onsdagen och åker hem på söndagen..