Inlägg från: Småtokig |Visa alla inlägg
  • Småtokig

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Kickan

Ingenting, ville bara testa att göra en tårta att jag sedan fuskar med färdiga bottnar är en annan sak.. Eller egentligen är det ett test inför dopet om vi ska göra tårta själva eller om vi ska beställa..

Tehya
    Jag känner inte heller så många då jag är inflyttad från Kristianstad

• Småtokig

Kickan

20 maj ska vi ha dop så jag är ute i god tid.. Men det är för att vi kommer att bli många, ca 60 st om alla kommer och då är det bara den närmsta släkten..

• Småtokig

Hej..

Var på efterkontroll i förmiddags vid 10.30 och kom hem precis.. Albin har sovit sedan dess och sover fortfarande ute i vagnen..
    Enligt BM så är allt jättebra, man såg inte ens vart mina stygn hade suttit..

• Småtokig

Taco: Det var jättetskönt att veta, sedan pratade vi preventivmedel oxå så det blev mini-piller ville inte ha spiral, även om jag hade velat så hade jag fått vänta efter som det ska ha gått 6 månader innan man sätter in den..

Albin sover jättebra ute, men jag får nog ta in honom snart för det börjar blåsa och i den här stan så blåser det inte från ett håll utan från alla samtidigt..

Tårtan jag gjorde igår blev supergod.. Ska ta en bit lite senare

• Småtokig

God förmiddag..
    Just nu sover Albin igen, han somnade vid 23.10 igår och sov til klockar var ca 6.10 imorse då fick han lite mat och sov till 9.30 då han åt igen och sedan låg och pratade för sig själv en halvtimme och sedan somnade han om.. Så skönt, men ändå får jag ingenting gjort här hemma.. Konstigt..

• Småtokig

Mel

nej du är inte elak om du gör det du är gravid då ska man ta det lugnt om man inte mår bra.

• Småtokig

håll tummarna för att det finns platser kvar i babysims gruppen på söndag och måndag.. Allra helst måndags gruppen..

• Småtokig

Mel: Tack, förstår att det blev svårt att skriva..

Hur känns det nu när det nu närmar sig Ellas nedkomst?

• Småtokig

Mel

Jodå här är allt toppen, Albin sover bra om nätterna och har faktiskt sovit bra idag, vilket är sällsynt.. Han vill vara vaken och håller sig vaken tills han blir övertrött=gnällig.. Växer så¨man knappt hinner med gör han oxå..

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)