Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Han vill bara umgås lite mer med sin mamma..
God morgon förresten
Han vill bara umgås lite mer med sin mamma..
God morgon förresten
Jag funderar på att duscha och klä på mig och sedan bege mig ut på stan en sväng.. Men nackdelen är att det blåser som f*n här nere.. Men måste iaf till apoteket och hämta amningstoppen jag bestellde.
Mel
Har ni snö? Vad fuskigt.. Här ser det ut som vanligt, grått och trist..
Så nu har jag duschat.. Skönt..
Jag misstänker att jag har börjat läcka vatten, ska man ringa in då eller vad ska man göra?
Jag fick en tid för kontroll i eftermiddag.. De ville kolla om det var vatten eller om det var något annat..
Precis, hon frågade om jag hade några värkar och just då kände jag inte av några och har inte gjort på hela dagen.. Men nu har jag några..
Jag ringde till C för att förbereda honom och det är ju mitt i lunchen.. Och efter att jag ringt sista gången och berättat att vi skulle in för kontroll så fortsatte han ju äta och dricka sitt kaffe i lugn och ro eftersom vi inte ska vara där förrens 14:30 och vi har ca 5-10 min till sjukhuset.. Tjejerna på jobbet bara tittade på honom och frågade om han inte skulle åka.. Men han bara nej så bråttom är det inte.. Vi har ju en tid så vi behöver ju inte åka NU.. Hihi..
Precis, tror han kommer vara lugn tills det sätter igång riktigt.. Får se om jag kommer hem eller om det blir bebis idag eller inatt.. KOmmer ju inte vara inne i helgen i vilket fall som helst..
Precis, ni får vänta.. Men så fort jag får tid så tittar jag in en kort vända och meddelar.
Vi får hoppas, nej nu måste jag nog gå sakta bort till apoteket eftersom jag ev kommer behöva amningstoppen.