Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Fru: han blir 6 veckor på tisdag
Fru: han blir 6 veckor på tisdag
Fru
Då är han kanske liten fortfarande.. eller så har vi grädde istället för mjölk..
Hej tjejer.. Nu är det inte långt kvar tills vi träffas..
Christian kommer följa med på allt som det ser ut nu..
Malla
Jag har en Gravid tidningen som har en beskrivning på amningskudde, vill du ha den?
Malla
Ja vi åker redan imorgon, ville inte vara hemma på min födelsedag så vi bestämde oss för att åka tidigare istället..
Då tar jag med den till dig.. Har ev ett par svarta mammabyxor från HM oxå som du kan få köpa lite billigt om du vill Har bara använt dem 3-4 ggr då de var förstora för mig över magen.. Beror på vilken strl du har i byxor.
www.ragnarson-fotograf.se/icm.aspx&img_id=3396_4_23&w=4
Vet inte om jag visde bilden från tidningen..
Det är XL i dem, och det är vad jag brukade ha men de blev för stora eftersom jag gick ner så pass mycket i början.. Jag tar med dem så kan du prova iaf..
Tack, jag är för en gångsskull nöjd med bilden.. Annars blir jag superkonstig på bild..
Malla
Taar med dem men tror att de kan vara lite stora då jag tycker att du ser så smal ut på dina bilder..
Letw
Det är hans födelsemärke.. Jag märker det knappt längre
Tidigt i mrogon styr vi bilen mot Stockholm.. Vet inte hur det är med internetuppkoppling på hotellet så får se om jag kommer in innan vi träffas på riktigt..
Letw
Gör du så..