Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Har fått en par sammandragningar till, får se vad de säger på förlossningen..
Har fått en par sammandragningar till, får se vad de säger på förlossningen..
Taco
Vet ju inte om det är vatten, men det får jag reda på när jag kommer ut.. Misstänker ju att det börjat sippra lite men jag har ingen aning..
Pucken
Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös.. Massor av frågor som ploppar upp hela tiden.. Typ som kommer det gå fort? och en massa sådana frågor..
Pucken
Du är inte galen.. Just nu kan jag itne vila är alldeles för nervös och spänd för det.. Snart kommer C och då ska vi åka..
Hej
Jag är hemma igen.. Ingen vattenavgång..
Snart kommer maten så jag tittar bara in som hastigast.
God morgon tjejer
Ingen bebis i helgen men det känns som om det börjar ta sig.. jag har lite mensvärk så det kommer nog..
Kollade på den sidan som ni andra och tydligen så skulle jag bo i ett område med singlar.. hmm
Typ: C06 Minglande singlar
Utmärkande drag
Unga
Ganska välutbildade
Singlar
Medelinkomsttagare
Hyresrätt i medelstor stad
Nöjesintresserade
Förändringsbenägna individualister
Mel
Vet att ni hoppades det gjorde jag oxå.. Men det var skönt att komma in i fredags.. de kollade med CTG jag skulle trycka på en knapp så fort jag kände minsta lilla fosterrörelse vilket int var det lättaste eftersom det var mitt under eftermiddagsluren men jag fick in 2 under 12 minuter.. hjärtat pumpade på från 135 ända upp till 179.. Men de sammandragningar som registrerades var inte mycket att ha.. Kom upp i 17 som mest och tror att den kan gå ända upp till 100.. hmm
Nu blir det frukost och sedan tänkte jag gå upp till pop och se om där finns något kvar..
Taco
Adressen finns några sidor bak i tråden.. teleadress någonting