• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    jag har varit med från första tråden tror jag. helt sjukt!

blue
    försök att ta allt med ro, även om det är jättesvårt. det kan ju vara nåt annat.

• bluebride

melisabeth......ja det har jag märkt, är väl tur det antar jag

23/1 har jag gått 8 veckor, så längre än innan jag fick missfallet

pucken...... ja, jag får inte göra annat än ta det lugnt, det är ju bra när man ska flytta

• pucken

blue
    ska ni flytta? roligt! ny lägenhet eller hus?

haha jag sitter och letar efter mitt allra första inlägg i del 1, måste se vad jag skrivit =)

• Melisabeth

pucken... ja då kan man verkligen prata om långkörare =)

Ang ont ja.. jag har återigen löjligt ont i svanskotan.... dessutom  så tror jag att bäckenet och höfterna börjar töja rejält på sig.. dels har jag blivit rejält mkt bredare över höfterna, och magen har återigen sjunkit undan/neråt... och så känns höfterna liksom "ostabila" och gör ont... är mkt flexiblare också i höfterna än tidigare, så ngt har hänt iaf.. men men... får väl införskaffa sådan där badring att sitta på om inte annat =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • bluebride

pucken...... vi ska få hyra ett hus i Mariannelund, vi bara hoppas vi blir av med lägenheten snart, så vi kan flytta in tidigare

• Melisabeth

HAha, man kanske skulle börja läsa tråd ett och spionera lite på er .. vad ni sa innan =)
    '
    Blue - jo varje milstolpe är ju viktig =)
    Jag väntar på 8/1 för månad 6, sedan slutet på januari för 3 trimester, v 28 och längre kan jag inte tänka =)

• bluebride

jag bara hoppas jag har barnet kvar i magen 15/5 på min namnsdag och min brorsdotters födelsedag, för då är det ett halvår

• pucken

oj! jos, taco, jag, småtokig och fru i har ju varit med från första tråden. jättemånga ju! och jag hittade mitt första inlägg, tis 3 maj skrev jag det. och nu orkar jag inte kolla mer där =)

• pucken

mel
    jag kan avslöja att den första/andra tråden blev en handarbetstråd. för jag virkade heeeela förra sommaren, och drog nog ner lite folk i fördärvet.

• Melisabeth

1½ år drygt ju =)
    Ballt.. och förhoppningsvis lever det vidare ett tag till =)

Blue - om man skall tänka på sånt så är det väl bättre med lite kortare perioder.. tiden blir så väldans långt annars... SÅ kan man andas ut lite mer för varje "delmål"... ( om man nu som sagt skall ha sådana alls)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)