• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

tänkte bara säga att det funkar finfint att plugga när man blivit mamma =)

• MallaMojs
    pucken skrev 2007-01-02 15:02:16 följande:
    tänkte bara säga att det funkar finfint att plugga när man blivit mamma =)
    Men då gäller det ju att man har "veckor kvar" ju
  • pucken

malla
    ja, men det verkar som om dobbis och mel har det. därför jag var tvungen att lägga mig i =)

• dobbis

Melisabeth: va roligt med en liten Ella, fint namn. tycker det är svårt med tjejnamn. vi har inte tagit reda på vad det är, så vi funderar på både pojk och flicknamn, det går inte så bra, för vi har lite svårt att komma överens Flört jag och sambon. (såg ju föresten nu att du har en Ella som kommer i maj, under dina inlägg, tror jag är blind)

att skriva uppsatsen hemma tror jag fungerar jätte bra, så skulle jag också ha gjort om bebisen skulle ha kommit tidigare, att ha praktiken först och skriva examensarbetet sen. så det kommer du nog att klara galant. kramar

• pucken

malla
    du kan ju ta en termin av mig =) jag har precis så jag kan läsa min utbildning och sen en termin till.

• MallaMojs

pucken...hehe Av någon anledning så har jag TVÅ veckor kvar Haha...

• Småtokig

Tillbaka från BM

BT och urinprov var superbra det var det enda de kollade förutom hjärtljuden som har sjunkit från 158 förra gången till 144

• Melisabeth

jag har 2 år kvar om man räknar vårterminen nu också.. har ju gjort 4 år så =)
    Så jag tänkte c och d på statsen och sedan c på rätts eller kulturgeon om jag får lust sedan... så har jag 1 termin till som man kan göra ngt av förhoppningsvis =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • dobbis

pucken och mallamojs: är nyfiken, vad läser ni?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)