• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

JA se karlar =)

JA det kan jag tänka mig.. då vet man iaf vad man äter och inte..... det som är jobbigt nu.. att det kan variera från dag till dag..... men men.... bara 4 månader kvar.....

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Winnertaco

Det kommer att gå hur fort som helst, jag fattar fortfarande inte att hon redan är här, trots att det gick 14 dagar över tiden. Även det glömmer man ganska fort, jag vet att jag gick 14 dagar över tiden, men jag kan inte riktigt fatta det!

• Winnertaco

Nä, det är ju det som är grejen, man fattar itne innan att man verkligen kommer att glömma hur jobbigt det var!

Nu ska vi också fixa nått att äta!

• Melisabeth

jag hoppas verkligen att man glömmer, annar blir det ju bara en här.. och det vill jag inte....

fasiken vad trött jag är.. jag sover tidigt och länge men är trött likafullt varje dag =(

Hur går det för dig blue - har du klarat dig utan de mesta i symtom/gravväg ännu eller

v 23 - Ella är väntad 4 maj =)
  • bluebride

här blåser det storm, men om strömmen ska gå hoppas det blir om 40 min så jag hinner spela in det jag ska

• Småtokig

God morgon tjejer..

Tack för att du fixade en ny tråd Pucken, jag hade inte en tanke på det i fredags.. Det var en jobbig dag, skulle städa undan på jobbet och säga hej då vilket int eär det absolut lättaste när man stortrivs där.. Så det föll ett par tårar innan vi kom därifrån.

• MallaMojs

Hejhopp och gomorron

Småtokig...jobbigt att ha sista dagen på jobbet. När jag har haft det så har det iofs varit underbart eftersom jag aldrig egentligen trivts på ett jobb

• Småtokig

Malla

Tror att det var mest jobbigt eftersom jag inte vet om jag får komma tillbaka.. Hade jag vetat att om ett år är jag tillbaka här så hade jag nog inte varit lika ledsen.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)