• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Mel
    Under kvällen var det mycket gnäll och bök, men sen somnade hon ju Man kan ju inte sova dygnet runt, även om man är bäbis!

• Melisabeth

Nä för 17.. ngn gång måste ju även bebisar få vara vakna =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Winnertaco

Varför bölar jag som en gris så fort jag ska försöka skriva ner min förlossningsberättelse? Shit... hormonell, jag?!?

• pucken

nu har jag kommit på att 5 ungar nog är i mesta laget. krävdes bara ett besök av pappas polare som har just 5 barn. fyyy vilken cirkus!

• pucken

taco
    haha, kan lova att det här besöket var ett väldigt effektivt preventivmedel, jag än inte ett dugg pigg på sex.

• Melisabeth

pucken .
    - haha, det kom vi på utan nga ungar alls at 5 nog är för mkt =)
    Så vi satsade på 3 istället... nu får vi väl se hur det blir... hur man skall få 3 utan att vara gravid mer =)

• pucken

mel
    äh men du kan ju fixa tvillingar nästa gång. annars får väl jag vara surrogatmamma. men då får du allt köpa en ny motionscykel till mig så jag inte fläskar på mig!

• Melisabeth

JA surrogat vore ju ngt =)
    Tvillingar.. oh jisses det vore väl nått... skulle jag nog stå på huvudet eller nått =)

MEn motionscykel kan det absolut vara värt =)

• Winnertaco

Angående att fläska på sig så har jag gått med i viktklubben idag. Jag vägde mig imorse, och 5 kg graviditetsfläsk har jag kvar. Utöver detta vill jag nog ner åtminstone 15 till, gärna 20!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)