• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

tokig, din mage var ju skitfin... precis lagom sådär =)

Malla - den kommer =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Småtokig

Mel

Ja visst är den precis lagom.. Det var ju först i december som jag började tycka att den var i vägen.. Men ALLA säger att den är SÅ stor.. Vilket jag absolut inte tycker.

• MallaMojs

Jag är ju en sån som samlar på mig det extra på magen och nu går det ju inte att hålla in längre så *ajaj* Sist hade jag ju nada mage i vecka 18 men nu ska den väl komma lite tidigare, på riktigt...

Har mest tagit bilden för att det blir kul att jämföra sen

• pucken

åh va mysigt med allas magbilder! jag riktigt hoppas att micke får det där jobbet han så gärna vill ha, så kan vi fixa en ny mage till mig =)

• Melisabeth

tokig.. nej jag tycker inte alls den är stor.. tycker den snarast är sådär lagom liten. eller hur man skall uttrycka sig.. tydlig och väl synlig men "hanterbar".. nåja, ser så ut iaf =)

Min har minskat... jag tror jag blir knäpp.. över jul var den ju tydlig... nu har den krupit tillbaka igen... jag undrar vad tusan busan där inne håller på med.... men men

MAlla, ja visst är det roligt att jämföra... man ser ju sällan förändringen "live" utan mer på bild när man jämför =)

Pucken - du är tokig =)

• pucken

mel
    kan ju vara att hon lagt sig på ett annat håll, då kan magen bli lite mindre.

och japp, jag ÄR tokig. men jag bryr mig inte =) endast en dåre kan ju vara riktigt lycklig *harkel*

• Melisabeth

pucken... jo jag fundera på det.. magen är inte lika "toppig" som tidigare heller så hon kanske lagt sig på tvärsan på ngt sätt... hon sparkas lite här och var numer.. inte bara uppåt som hon mest gjorde tidigare... känns på båda höger och vänter sida nu av och till och lite om vartannat =)

Funderar på om jag känner helt galet.. tycker min livmoder når så högt redan.. men jag känner ingen kant längre ner så... Men det visar sig väl kanske på torsdag hos BM

Nä man får vara tokig =)
    Eller man tom. ska vara lite tokig =)

• Småtokig

Mel

Skönt att någon tycker som jag iaf.. Började nästan fundera på om det var jag som fantiserade att den bara var liten, men eftersom den sitter på mig så kan det vara retså svårt att inte uppleva hur den verkligen är.

Pucken

Vi håller tummarna för Micke och jobbet..

• pucken

tokig
    tack! tyvärr lär det bli körigt om micke ska börja jobba. jag tänker fortsätta plugga, har bara det här året kvar och vill bli klar. tur att det är mycket eget arbete den här terminen =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)