Inlägg från: Småtokig |Visa alla inlägg
  • Småtokig

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Tillbaka från BM

BT och urinprov var superbra det var det enda de kollade förutom hjärtljuden som har sjunkit från 158 förra gången till 144

• Småtokig

Fick bevis på att det är inte jag som är tokig som tycker att magen är liten.. Sprang på en kompis till min syster på stan som inte visste om att jag skulle ha barn.. Hon skrek mer eller mindre rakt ut när jag sa att det var uträknat till den 10.. Hon tyckte magen var jätteliten, likaså hennes kompis tyckte det..

• Småtokig

Pucken

Vad bra, då ska jag tänka så..

Tror jag ska skala lite potatis till potatismoset..

• Småtokig

hej på er..

Idag är jag trött samt har ont på höger sida på kroppen pga att jag ligger på den sidan nästan hela natten..

• Småtokig

Min bebis sover nog, har inte känt någonting idag, börjar faktiskt bli lite rädd att det hänt något.. Men så får jag inte tänka, är dock svårt att inte göra det när man inte har något att göra.

• Småtokig

Dobbis

Hade gärna använt det tipset men eftersom jag är så pass varm så att jag i princip sitter i bh och trosor och ändå svettas så tror jag att jag skulle bli överkokt om jag gjorde så.

• Småtokig

Taco

Drar mig faktiskt för att ringa då jag tyckte jag blev dåligt bemött i samband med att jag fick min klåda.. De ansåg inte att den var grav. relaterad utan bara var någon form av eksem/utslag.. Testerna som gjordes på MVC visade förhöjda gallsyror så den var visst relaterad till min grav.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)