Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Då ska jag INTE kolla då, för då är det väl totalkört sen

Johanna 061223
  • Winnertaco

Bebisen sover, maten snart klar, Andreas sköter tvätten oh här sitter jag med ett glas vin.. Kan det bli bättre

Det låter som en håd dag, Mel! Se till att vila nu, oh njut av att få maten lagad!

Malla
    Hoppas du får sällskap ikväll, på en fredagkväll ska man väl inte vara ensam! Om man inte VILL det förstås, det är ju skönt ibland!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Om vi ska rada upp vad vi är missnöjda med så är jag missnöjd med:
    *Skrikig Johanna som vaknade 5 inatt (kanske borde vi inte ha lagt henne 8 igårkväll...)
    *Jobbig sambo
    *Jobbig hund
    *Vädret
    *Degklumpen på magen

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag borde verkligen, verkligen gå och dusha nu innan skrikel vaknar igen...

Jag vill ha ett nytt tangentbord, det är jobbigt att kopiera in alla c, såfort man ska skriva tex och...

Jag borde verkligen, verkligen baka pajerna nu, innan skrikel vaknar igen, grannarna kommer på middag om 1 ½ timme...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Fy så hemskt! Om det är nån tröst så bråkade vi okså rätt myket under graviditeten, men när J väl var här så var det som bortblåst! Jag vet inte om vi inte har tid att bråka längre eller vad det är, men förhållandet är bättre än på länge! Hoppas på samma effekt för er!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Ni får försöka fokusera på bebisarna istället för att bråka oh tjafsa... Det måste ju gå på nått vis! *ser bestämd ut* Annars kan du flytta hem hit några dagar, så fattar han att du menar allvar!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Du är så välkommen, så!

Idag funderar jag på att gå på spinning, men jag vet inte om jag vågar. Tänk om jag får jätteont i snittet eller nått efteråt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn, Mel!
    Här hade vi en skön morgon, oh vi hade nog legat kvar i sängen än om inte Johanna hade spytt upp hela sin frukost på Andreas Han vägrade ligga kvar i sängen efter det!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)