Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Johanna verkar vara gnällo nr1 idag

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Jag kikar in en snabbis bara! Gnällig unge oh massor att göra idag! Ska bland annat förnya mitt träningskort

Nica
    Hoppas att det är mensen! Om du får mens, betyder det att det inte kan finnas rester kvar, alltså?

Letw
    Ska kolla in hemsidan i eftermiddag! Jag skikar mitt mobilnummer till dig, så att du har det, så slipper du drömma fler mardrömmar om sthlmsresan!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men fasen vad sur jag blir på min sambo! Johanna sover (vilket typ aldrig händer den här tiden på dygent, då är det BARA gnäll) oh jag ser verkligen fram en timme helt för mig själv medans han är på träning. Vad gör han? Pratar i telefon hur högt som helst, börjar dra fram hörnskåpet i köket för att dra ur en sladd oh J vaknar ju såklart. "Men hon hade väl sovit klart", vräker han ur sig innan han går... Jaha, du tror inte att hon kanske vaknade wför att det var ett himlans liv här? GAAHHHH!!!!!!!!!

Johanna 061223
  • Winnertaco

När man har gjort den en gång (eller ja, halvvägs i alla fall...) så blir man inte längre skrämd av dokumentärer, eftersom man vet hur det känns oh slipper föreställa sig

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jaha ja... en timme tog det att få henne att slumra in i en orolig sömn... Det känns som att det kan bli en kul natt det här

Johanna 061223
  • Winnertaco

Gomorron!

Hoppas Albin mår bättre idag!

Johanna sov hela natten trots allt Jag var vaken mellan 03-04 oh lyssnade på henne, jätteoroligt sov hon, men hon vaknade inte i alla fall.

Nu ska jag drika kaffe oh se på Gilmore Girls!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Vad roligt att se bebisarna i magen!! Hur är planerna för din förlossning (om du vill berätta...), blir det vaginalt? Jag har hört att det kan vara lite olika när man väntar tvillingar, mest beroende på hur ettan ligger...

Imorrn får Andreas sina pappadagar utbetalda, alltid nått ljus i mörkret..

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nä, pengar är inte fel Mer än jag räknat med var det okså! Fast idag eller imorrn får han antagligen reda på om han får ha jobbet kvar eller ej, oh får han inte det så suger det ju rätt rejält FK ska säga upp typ 70 pers, oh han säger att det är skrattretande att de blir uppsagda pga "arbetsbrist", för det är det sista de har på det där stället...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Jo, det jobbigaste är ju nästan innan man vet, att gå omkring oh fundera... De hade sagt på ett möte förra vekan att i nuläget ska en i hans arbetslag bort oh när han tittade sig omkring så insåg han att han var helt klart sist in En tjej efter honom, men hon är plusjobbare. Jag tyker iofs att då borde han få plusjobbet, men så funkar det väl inte... Sist fk sa upp folk så hade de som blivit avskedade fått en lapp på sin dator med beskedet en morgon. Proffsigt liksom...

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)