Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag menar det... Om han bara hade jobbat på nått annat ställe så hade han ju fått lön på fredagen som alla andra!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Sluta klaga nu puck, du är en parasit som lever på andra, du har iiiingen rätt tyka att du har för lite pengar (OBS! ironin flödar!!!)

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    nä, men det fattade jag inte alls, jag är skitsur på dig nu! Antagligen kommer jag inte att åka till sthlm, jag blev så kränkt...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Vad kul, hoppas att det går bra för honom! Så kanske ni kan sluta vara parasiter sen... Nä, vi skulle sluta vara elaka nu, så var det ju!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, det finns så myket hemaks leksaker nuför tiden så hälften vore nog! Jag förstår att de stakars bebisarna blir livrädda!

Jag ska väl inte säg så myket, är ju parasit själv just nu

Johanna 061223
  • Winnertaco

Tokig
    Hur är det med Albin? Vad kostar det att bo på hotell för er i sthlm?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Vi ska nog inte göra så myket, eventuellt bjuda upp grannarna på lördag kväll. Jag tänkte träna igen imorrn *superpeppad nu*

Tokig
    Ja, men det är väl helt ok! Johanna sov så de första vekorna, för att sedan gå över till att sova 8 timmar i sträk vid 5-6 vekors ålder

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mickis
    JAg köpte den från discshop.se, den heter BodyWork helt enkelt. 4 st 25-minuterspass, core, stryka, aerobics oh strething!

Puk
    Men kan ni inte jobba båda två då ett tag?

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)