Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Den såg inte ut att falla mig i smaken helt enkelt, men den var ljuvlig!

Letw
    Jag tog för mig två bitar helt enkelt Men vissa skulle ju till tygaffären, och då får man faktiskt skylla sig själv!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nä, nu hoppar jag ner i sängen och set på lite Gilmore Girls! Höres imorrn!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Underbart! Min mamma påstår att har de väl börjat sova på nätterna så brukar du fortsätta, så vi får hålla tummarna för att det gäller för W!!

Solen skiner här idag, heeeelt underbart! Jaqg har shoppat, hittade kläder till MIG, helt otroligt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, 80 brukar dom väl ha när de är ett år ungefär, så 86 är nog jättestort!
    Vet du vad jag köpte idag? En rosa tunika och ett rosa linne, du skulle vara så avundsjuk om du såg dem Räcka ut tungan

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Vermomoda, på rea dessuotm Fick presentkort i present, så jag hade råd att shoppa lite!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Vad tror ni att någon skulle ge för min gamla vagn? Typ 7-8 år gammal, inga lufthjul, ingen skötväska... (Skitful egentligen, men ska försöka ta ett kort som den ser någorlunda ut på...)

Johanna 061223
  • Winnertaco

Kanske skulle sätta ut den för 1000 eller billigare vid snabb affär då, och så får de försöka pruta. Får jag 500 är jag helnöjd, då blir det ett nytt PS2

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Mina föräldrar skulle komma kl 10 för att fira min födelsedag, de har fortfarande inte kommit... Vart f*n är dom? Och det viktigaste av allt: vart f*n är mina presenter?!?!

Balkongen? Jag trodde det var en plats för att dumopa allt man inte vill ha... Vi har döda blommor, målargrejer från när vi renoverade när vi flyttade in och en gammal mopp på vår balkong..

Johanna 061223
  • Winnertaco

Åh... Asså, jag blir tokig! Andreas verkar tycka att allt som har med Johanna att göra är såååå jobbigt (förutom det som uppenbarligen är kul, dvs ligga och jollra med henne...) och jag får däligt samvete såfort jag ber honom göra nått som har med henne att göra (ja, ni läste rätt, jag får typ BE honom byta blöja även fast han sitter med henne och konstaterar att det luktar bajs...)! Fattar inte varför jag får dåligt samvete! Dessutom känns det som att han kritiserar mig i allt jag gör med henne, typ "ska hon bara ha den där mössan" osv. Jag blir knäpp alltså!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)