Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Det är skitsegt här
Det är skitsegt här
puck
Kom igen nu, jag VET att du bara är student, och studenter är lediga jämt, så du hinner på några dagar!
Nu ser det verkligen ut som kriget i våran lägenhet, kalas två dagar i rad oh ingen har orkat diska... kul dag för mig imorrn...
Damsugit lite har vi gjort idag, var tvungen eftersom ett glas gick sönder. Enklare att damsuga än att ta en hund med glas i foten till veterinären...
Fru
Nä, det var faksitkt ett skämt! Jag älskar Jaxon, även fast det inte låter så alla gånger! J har inte fattat att det är kul att kräla på golvet än. I vanliga fall är jag städfreak, men nu har jag bara inte orkat!
Jaha, då hoppar väl jag också i säng då, har ju mycket disk att ta hand om imorrn *mutter* Gonatt!
Hehe... Antagligen inte jag heller i slutändan... Man kanske skulle diska ikväll och sov imorrn?
Haha, det finns aaaalltid saker att göra som jag har dåligt savete över att jag inte gör. Damma, tvätta, putsa fönster, sy Johannas sängkläder, baka bröd, frosta av frysen, städa i förrådet etc, etc...
Insåg just att jag även måste plocka undan alla Johannas leksaker som Andreas kusiner drog fram igår. Kanske kunde man som förälder antingen säga åt sina barn att plocka undan efter sig eller plocka undan efter dem själv... Men nej, de är alldeles för upptagna av att prata om hur fanatstiska just deras barn är att de inte har en tanke på det *muttrar*
Jag har alltid tyckt att Andreas är lite fånig som inte ens vill åka och hälsa på sin faster för att han inte står ut med hennes prat, har liksom tyckt att det är väl bara att koppla bort och se ut som att man lyssnar, men jag börjar fasen få nog! Jag är inte den som bryr mig ifall folk inte hopas runt Johanna såfort vi kommer hem till någon, men hon har fasen knappt tittat på henne, för hon är så upptagen av att berätta hur fantastiskt det är att hennes barn kan allt som alla andra ungar kan, typ.. Så, nu har jag gnällt av mig lite!
letw
Det gör väl inget om du blir att må illa nu, du ska väl i alla fall sova snart?
Här är en till som vill ha tårtreceptet! Den såg inte alls lika god ut som den var, jag blev överraskad när den var så god att jag blev tvungen att ta två bitar!