Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Ja, men det var ju hemskt förvånande att man blir pigg efter att man sovit två timmar
Ja, men det var ju hemskt förvånande att man blir pigg efter att man sovit två timmar
Oh no, vi måste åka hem till Andreas faster imorrn kväll, hennes man fyller tydligen år... Jag orkar inte med hennes dryga ungar och hennes knäppa (urdumma, korkade, helt idiotiska, you name it) idéer och uttalanden... Nån som har en bra ursäkt på lut?
Mel
Värsta bästa ursäkten! Fast hennes man är ju iofs trevlig, så varför ska han behöva lida på sin födelsedag för att hon inte kan umgås som normala människor...
Nu blir det lite te här och sen sängen! Nattis!
Hellooo!
Guuud vilket väder det är idag, vi har varit på prommis! Johanna skrek som an galning när vi kjom fram till ica, tog upp henne och då var hon drypsvettig stackarn! Nu ÄR det verkligen varmt ute, hon hade inte ens overallen på sig!
Här ekar alla skåp tomma, vi har bestämt oss för att flytta nu så vi har typ slutat köpa mat, vi äter ju i alla fall alltid hos Andreas föräldrar
Grattis till 30 00 ( ) inlägg, Fru! Hipp Hurra!
Tja, vi flyttar väl när vi fått lägenheten såld helt enkelt... Det måste rustas lite hos Andreas föräldrar också, men till sommaren någon gång hade vi väl tänkt oss!
Hur mycket hade alla sålt för då? Det verkar som att det finns de som kan köpa me&i-kläder för tiotusen kr ungefär... du får väl snoka rätt på dem!
180 000?!?! Shit! Finns det så mycket galna människor
Nu äntligen sover J, men nu ska vi åka och hämta Andreas om typ 20 minuter.. Vad glad hon kommer att vara när jag väcker henne...
Bra att Andreas lät Jsova mellan 18:30-20. Väldans lätt att få henne att somna nu.. Dessutom åt jag en bit av en chikladkaka nyss, svaga,svaga jag
Förlåt, men jag måste skratta, har Agge ätit FISKMAT?!
Puck
Karlar... Jag tycker att Andreas kan få J att somna nu när han var så smart att låta henne sova. Men han har gått ut med hunden, såklart, det tycker ju han är roligt...