Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Nä, då ligger väl Teaxas under täcket och vägrar komma fram
Nä, då ligger väl Teaxas under täcket och vägrar komma fram
Jag tänkte också baka ikväll, men nu sover både A och J på soffan, vill inte riskera att väcka dem...
Malla
Så du menar att till och med en hemkunsakpslärare klarar av att baka brödet
Mel
Man kan inbilla sig en massa konstiga saker när man är höggravid, jag var bombsäker på att det var på g flera gånger veckorna innan bf. Några veckor till får hon allt stanna i din mage!
Jag undrar om jag skulle lägga mig samtidigt som Johanna ikväll. Då kanske jag är pigg när hon vaknar vid 05 imorrn...
Jag måste ha fått med mig fel unge hem från föräldragruppen, J sitter i babysittern och är hur nöjd som helst NU! Om hon fortfarande är vaken den här tiden på dygnet så brukar det vara gallskrik, och man springer omkring och fixar allt fortast möjligt för att få henne i säng och få tyst på henne
Mel
Ja, kanske... Bvc-tanten tyckte att vi skulle prova att ge lite mindre mat lite oftare och vi provad det idag. Kanske blir hon nöjdare nu på kvällen i och med att blodsockret inte åker upp och ner lika mycket!
Men nu börjar det bli gnälligt, lika bra att natta innan hon blir hysterisk! Vi får se om jag somnar eller om jag återkommer!
puck
PRATAR ni aldrig med varandra i er släkt?
Oj då! Fy, det är så hemskt när det inte går vägen!
Jag tror VERKLIGEN att jag fått fel unge med mig hem från bv, hon somnade på två röda med flaskan i munnen.... Inget bök alls!