Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ja, verkligen Letw, du borde tänka på vad du stoppar i dig

Andreas tyckte mest att det var coolt när han började gå upp i vikt, han hade aldrig i hela sitt liv haft en valk på magen. Nu är han heeeelt övertygad om att rutorna finns där under valkarna, att bara han går ner 3 kg så kommer dom tillbaka automatiskt typ...

Så ni menar alltså att ni inte tyckte att hon skrek så farligt på kvällen. Jösses, jag kan bli tokig när hon sätter igång, fastr samtidigt så vet jag ju att det bara handlar om mat och en säng, sedan sover hon som en stock! Jaja, så länge J inte hänger på mig och skriker såfort jag går ett steg ifrån henne när hon blir 2-3 år så är jag nöjd Andreas kusiner är sånna, såfort deras mamma går på toa så hänger de på låset och skriker RAKT UT. Det är värre med lite större barn som skriker (typ 3-åringar), DET är verkligen irriterande!

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Det är ungefär så Andreas säger, att man får räkna med att barn skriker. (och den som stör sig på det kan ju åka hem eller nått )

Fru
    Jag kunde ju inte förstå hur ni kunde tycka att w var gnällig på kvällen, hon var ju from som ett lamm

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Johanna har fått en väldigt jobbig ovana, tre dagar i rad har hon vbaknat vid halv5-5 snåret *blärk* Iofs har hon sovit sedan 20-21 då, men ändå... Hon kunde ju sova från 8 till 8 för en vecka sedan!

Angående ex så är det nått man ska hålla sig ifrån!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Visst ska man kunna försörja barnen innan man "skaffar" dem, men fast jobb är ändå ingen garanti för att man aldrig mer blir arbetslös...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mitt ex var ju tvungen att panikförlova sig när han fick veta att vi hade fått barn

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn, Nica! Tack, tack

Ni vet att vi disskuterade för ett tag sedan om det finns fula barn/bebisar! Igår fick jag höra av Andreas syrror att deras kompis bebis är ful. Jag blev nästan upprörd, det FINNS inga fula bebisar

Johanna 061223
  • Winnertaco

Den bebisen som de pratade om blir 1 år i början på augusti, och de ska barn igen i slutet på augusti. Avundsjuk? Jag?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nä, exakt, så säger man inte. Jag svarade att "precis som att du är så jäkla snygg då"

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    10 månader kanske är lite väl tätt.. Jag vill så gärna men samtidigt vet jag att jag aldrig skulle palla att ta hand om J och må så illa som jag gjorde i början! Dessutom kanske man måste få mens igen innan man kan bli gravid...

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)