Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Men det är ju klart att det blir melodifestivalen ikväll! Irriterande men inte så otippat Själv skulle jag gärna vilja gå på en rikgit suparfest, känner att EN sån skulle vara nått just nu

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu sover J igen, var tydligen bara att stoppa i nappen så var det gonatt igen!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Du har ju värsta midjan, Mel!! *impad* Det syns väl inhte så mycket bakifrån, men du behöver inte oroa dig, det är inte alls ovanligt. Svärmor hade precis så när hon väntade Andreas. Sägs det inte att det är pojk-mage när det inte synd bakifrån? Det kanske blir en Ell-bert i alla fall

Johanna 061223
  • Winnertaco

På mig syntes det, det svällde över åt alla håll Fast så har alla i min släkt på mammas sida varit när de varit gravida och det har pluppat ut både pojkar och flickor!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag tycker att det är skumt att man kan VRÄKA i sig allt som kommer i ens väg, gå upp 18 kg och sen bara försvinner allt av sig själv efteråt... Fast jag kommer ju fortfarande inte i samma byxor som innan, så nånstans har jag ju expanderat *muttrar*

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

04:30 tyckte Joahnna att det var morgon... Men hon somnade om efter att hon ätit, lite synd egentligen, jag hade fasen behövt komma upp vid den tiden och göra allt som behöver göras

Johanna 061223
  • Winnertaco

Sådär ja, mat oh fika hos Andreas föräldrar, så slapp jagt återigen laga mat Fast fikat borde jag ju ha skippat... Men, men, försent att göra nått åt det nu...

Men Malla, VARFÖR har du tagit bort glada Tiger?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Puck
    Läser inte du statistik? Ska man inte kunna siffror då?

Mel
    Jo, föräldrar måste ju vara lite tjatiga, det är liksom svårt att uppfostra utan att "tjata" tror jag...

Det känns som att Johanna har blivit hur gnällig som helst på sista tiden, och att alla tycker att hon är "en jobbig bebis som bara skriker". Andreas säger att om nån tycker det så kan de ta sig nånstans, att det liksom ingår att bebisar gnäller, men jag känner mig i alla fall alltid jobbig och ivägen när vi är någonstans och hon börjar skrika (eller gnälla som min mamma säger, hon hävdar att man inte kan kalla det Johanna gör ifrån sig för skrik...).

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Jag fattar inte ens vad det ämnet skulle innebära

Jo, man tycker ju att man stör och det är ju jobbigt med barn som skriker på tex bussen. Men det som för det mesta avgör om det blir jobbigt eller inte är hur föräldrarna reagerar tyker jag, om de fullständigt skiter i att ungen skriker så blir det jobbigt, försöker de trösta så känns det ju som att man har mer förståelse. Jag tänker dock mer på när vi är hemma hos nån släkting som fyller år eller nått, och hon sätter igång (för att hon är trött, ni hörde ju hur hon lät hemma hos dig ) så tycker alla att "men gud vilken jobbig, skrikig bebis".

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)