Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Halloj !
Och tack för idag, jättekul att få komma hemifrån & beklaga sig lite, haha.
Ni får nog vackert räkna med mig & Tuva på onsdagar vare sig ni vill eller inte !
Jag som alltid sagt att det blåser mycket i skåne har fått vatten på min kvarn idag, mina hundar är inte glada !
Nåväl, vi får hoppas att jag & djuren överlever natten
Kram på er
Någon som är sugen på att komma hem till mig och A på fredag?
Var sugen på att gå på ÖF och när det inte var denna veckan tänkte jag att ni kanske vill komma hit istället?
Storasyskonen får givetvis också hänga med!
metallgem: Jag o W kommer jätte gärna, hittar ju till H . Får bara ha en närmare vägbeskrivning i såna fall i min inkorg..
Vad tror ni om storlekar? Juni drar ju 68 nu och funderar på POPS skaljacka (3i1) hade ni tagit en 74 eller ? Vill ju helst ha den läääänge. Fast tar jag en 80 så kanske hon i inte kan ha den förrän till hösten!?
metallgem: Jag är sugen såklart! Beror dock lite på vädret, jag har inga vinterdäck!
Junipingla: Jag har plats i min bil, isf kan ni ju åka med mig! Nemas problemas. Vet ej när det gäller storlek, det är som du säger, man vill ju inte ta för stor storlek..
Nu ska jag kolla färdigt på What about Brian.. Och sen ska jag hoppa i bingen, sov gott mina vänner!!
Kul!
Uppsala hänkar också tror jag!
Tänkte baka bröd i morgon om A tillåter annars blir det köpe..
Jag hade nog tagit 80. A har den ladugårdsbodyn i 74 och den är stor men inte tokstor..
Metallgem: Det hade varit jätteskoj att komma hem till er, men tyvärr måste jag ägna all ledig tid (=då L sover) resten av arbetsveckan till att röja och städa här hemma. Ska ha hem arbetskompisarna med sina barn i varierande ålder, så vi få tyvärr göra oss av med våra dammelefanter nu. Himla trist, de började ju snart vara så stora att de skulle kunna gå att dressera
Garage/carport i byggsats kommer vi nog att köpa härifrån: www.bjorklidens.se/ Säljaren på vårt husföretag har köpt sitt därifrån och är mycket nöjd, både med byggnaden och med bemötandet från företaget. Han tippar på 20-30 kkr för en snickare att bygga ihop det när det väl är levererat.
Ni kan tro att det var en spännande upplevelse att ta sig ner till Löddeköpinge och tillbaka idag. Det var länge sedan jag kunde använda tvåans växel på motorvägen!
Metallgem: jag e sugen som sagt! Ska till BVC med båda barnen kl 10, spruta för klara och 2 1/2-årskoll med Axel. Ska vi ta det på fm så kör jag direkt efter det annars äg till om tid o väg o så.
Junipingla: när ska du ha jackan? Nu? jag hade en 3i1 till Axel i storlek 86, han är född 5 aug 04 o hade jackan hela vintern 05 dvs typ okt 05-april 06. jackan var stooor i början så ska du ha den nu hade jag nog tagit 74 tror jag. Tycker jackorna är stora.
Hur får man in en bild i ett trådsvar? Letar o letar...
Det beror på vädret för oss också. För är det fint väglag så kör vi antagligen hem till mormor på fredag. Men är det inte det hänger på! Då tar vi tåget.
En liten vägbeskrivning måste vi också ha.
Nu ska vi på mammagympa! (ja inte riktigt än, men det gäller ju att vara i god tid..)
Moa sover förresten fortfarande och har gjort så i 12 timmar!