• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Junipingla

Åååh jag är också villrådig när det gäller maten ikväll... ett GOTT fylligt rödvin ska jag ha iallafall!!!

metallgem: gosig ny bild på snuttan!!!

• MaHj

Ja jag sitter här hungrig och undrar vad vi skall äta, jag tror faktiskt att vi skall slå till med hemmalagade hamburgare med hemmagjorda klyftpotatis, tzaziki och en god sallad.

Metallgem: Nu har min mamma varit här så att nu är blommorna plockade och vattnade....

• metallgem

MaHj, Lyckliga du!

Ja, hon är söt som socker, duvan, nästan så man vill bita henne för att se om hon är verklig.

Ha en skön helg alla!

• uppsala

Rotsakerna står i ugnen, K sover o A är ute med T o åker snowracer. Ska bara duka o fixa sallad  - o vin, vad gott! Blev sugen när du skrev om det Juni.
    Ma: MMM vad gott DET lät - hamburgare!

Metallgem: supersöt bild. ha ha kände igen din beskrivning, man vill bita dem o nafsa på dem hårt får nästan ont i käkarna bara man tänker på det Hon e lik dig lilla A! Helst över ögonen tror jag. DU får lägga uååp bild igen på KM så vi får jämföra.

Man får väl ngt gott efter maten också? Hmm, har inte så mkt..pointsbar, micropo, kanelknäcke o slät bulle. Sugen på allt just nu men mest godis. Härligt m helg.

• lyckliga snäckan

Metallgem: sugen jag blev på er middag ; )
    Fast vi har det inte så illa heller. Vi ska ha räkor mums..och vitlöksbröd.

Ha en bra helg och ta det försiktigt i trafiken om ni ska ut.
    Kram kram

• Louise k

gokväll allihopa :)

har precis pratat med läkaren i lund, och gissa vad.... så gott som alla metastaser i lungorna är borta!! *jihooo*
    problemet är nu levern, är ju något mysko där oxå.. på tisdag ska vi till lund o det ska göras en biopsi (heter det så??), alltså sticker in en nål o tar prover på det som finns i levern. Så nu hoppas vi bara att dom kan göra nått så det oxå försvinner!
    Men jisses vad lättad man blev! Han har alltså haft ENORMT många metastaser i lungorna, o nu är allt så gott som borta :)

Mamma kom förbi innan idag med en laxbakelse och lite varmrökt lax o en burk romsås till bara mig... det ska jag avnjuta till lets dance :)

kan säga att jag tycker inte alls om detta vädret!! Har dessutom sommardäck på bilen...(ja jag vet, har helt enkelt inte hunnit byta) så ska jag ta mig någonstans så får jag antingen låna bil eller ta bussen!

Någon som känner för att ta en promenad eller nått på måndag?? Gärna efter 12, händer så mycket här på förmiddagarna!

Ha en skön fredags kväll! :)

Åse: SNYGG jacka du fyndat till Juni :) Me like!! Wilma o Agnes kusin har en likadan och den är sååååå himla fin!

• metallgem

Åh, räkor, det lät inte dumt! Rökta räkor, hur gott är inte det?!
    Hemlagade hamburgare lät också super!

Lothan, hur är det med vovven?

K har hyrt "På andra sidan häcken" som vi ska kolla på nu. Popcorn, pepsi max och tecknad film, kan det bli bättre!

• Fighter

Halloj, sicket väder. Hoppas det blir bättre i helgen, vovvarna vägrar gå ut.

Tuva har fått världens dille, hon vägrar ligga ner, antingen ska hon sitta eller stå, helst det sistnämnda.
    Sen har hon upptäckt akvariet, kan titta i timmar.

Louise K- Gud så skönt & lycka till på tisdag.

Ska ni fika som vanligt på onsdag ?
    Isf hänger vi gärna på, ska på rehab med lillhunden ngn dag, har glömt vilken, hoppas det inte är samtidigt bara.

Nä, ha en trevlig helg tjejer, vi ska snickra lite i stallet !

• metallgem

Louise K, läste inte ditt inlägg innan jag skrev.. Skönt med maken!! Håller tummarna att biopsin inte visar något!

• Junipingla

Louise: Åh HURAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Har tänkt massor på er men vill inte smsa och "jaga" dig speciellt om beskedet inte var pos!!
    Men det låter ju underbart!! Nu håller jag tummarna att det i levern inte är något!!

På månd kan inte jag, för det är VV kl 10, sen brukar vi tjejer här luncha sen är det till vårdcentralen med Mich för att ta gluten prov. Men annan dag!! Bara ring om du vill ut och ta en prommis! Kollade igenom gamla bilder och hittade bilder på dig och Douglas när N&W var små och vi var ute och promenerade den tidens gravkilon *S*

Igår fick jag massor av gott för mina points!!! Snälade lite under dagen och till kvällen blev det grillad kyckling (färdigköpt) och hemmagjorda klyftisar + VV's bea sås och en god sallad + ett STORT glas rödvin!!!! Blev tipsad om Selvarossa tjejer, det är italienskt och jisses... det smälte i munnen!! 67:- bara!! *hett tips*

Sen till kvällis blev det 1 pinvinstång + en halv bytta mango sorbet sen slocknade åse på soffan *moahaha*

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!