• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Fru Söderlund

Lyckliga snäckan: Era stackare, vet hur det känns när de små är dåliga o  tunga andade mm.. Hoppas lilla loppan bus kryar på sig tills på onsdag, längesen vi sågsLedsen. Men det är ju så när dom blir sjuka..

Ja, visst var vi på Väla idag, IGEN! Min svägerska skulle ut och shoppa och vi var inte sena att hänga på Flört. Skulle ha lite smink mm, och så passade vi på att fika lite på Roberts coffee, mums!

Provade vanish, och yes igår direkt när jag fick fläcken, men ickeGråter, så jag får väl prova med klorin o hoppas att den blir vit och fin!

agda06: ja, jag ser det framför mig...men du är ju så trevlig så det passade dig nog att vara vanishs ansikte utåtFlört.

Prinsen har varit lite gnällig sen han fick sin spruta igår, stackarn. Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på melodi...

Hoppas ni får en trevlig kväll! Kramar

• uppsala

Lothan: ta det lugnt m klorinen bara så inte skjortan löses upp (hände mig m e av axels tröjor, fast att jag spädde ordentligt innan jag lade i tröjan gick det hål - men har använt det många ggr när det inte blivit så - ääälskar klorin . Vad mysigt med fika! E också sugen på det.
    Hur lång var W nu?

Väntar här uppe på att K ska somna, hon bökar runt lite i sängen. Har liiite feber men bara lite. Blir det inte fler prickar än dåhär är det ju idealiskt att ha vattkoppor nu! Minns hur det var när man 12 o fick det..inte kul.

• Fru Söderlund

uppsala: Jag var 14 när jag hade det, allla trodde man hade massa finnar när de torkat.. Ja, då får jag vara försiktig med klorinen!

Han vägda 8480 gram och var 68 lång i fredags, stora killen nuSkrattande.

• uppsala

lothan: härlig kille! 2 kg mer än klara, typ. Det e bra m lite vikt så de har att ta av då de blir sjuka. Han e så go W!

• MaHj

Uppsala: Hoppas K slipper fler prickar. Jag var också 12 när jag fick det och dessutom var jag på läger....snacka om smittspridningGenerad, jaja det kan man ju inte veta i förväg.

LouiseK: Grattis, så skönt!! Går du på BVC på råå?

Lyckliga snäkcan: Stackars Majken Gråter, hoppas hon är bättre i dag

Metallgem: menar du vår VV lunch så är du så klart välkommen vi brukar vara på graffiti på knutan vid 10,4, hoppas vi ses då. V ilka fynd du gjort, nu är det min tur att springa av mig  benen (eller hellre rumpan) för att hitta dopkläder....

I morse var vi uppe med tuppen kl 5,15 då H tyckte att dagen började, hurra!!!! Fast igår ficka jag sovmorgon till 10,30 så jag skall väl inte klaga, nu har B sovmorgon och ligger och sover, skönt att man kan skiftas om. 

Nu kom min stora loppa och visade sitt finger och sa att det blödat, hon är nämligen beroende av plåster och varje gång man kan få ett är det festGlad. ("Blödet" var lite vattenfärg som fastnat på handen när hon målade i morse)

• Fru Söderlund

MaHj: Ja, vad gör man inte för ett plåsterFlört..  Skönt att du fick en sovmorgon igår, det behöver man..

Louise k: Måndag passar jätte bra, har du möjlighet att ta dig hit så är det toppen. Annars får jag ta Diesel innan, och ta mig ut till dig. Skriver i din inkorg..

• Fru Söderlund

uppsala: tack det sammaGladSkrattande

I morgon börjar jag också räkna points, ska bli spännande! Har dammat av mina gamla böcker.. Läste mina mått som jag hade för snart 4 år sen...hm... Speciellt midjan har expanderats en del.. Ja, i maj ska jag på bröllop, och då hoppas jag att jag gått ner lite till så att man kan köpa den dör klänningen man verkligen VILL HA!

Nä nu ska jag göra lite nytta, ska bjuda vänner på lunch vid 14, och K är o spelar badminton p prinsen sover..

• Junipingla

Oooooooh som ni skriver töser!!! Hänger ju inte med Skrattande
    Klart du får metallgem! Som sagt runt 10:40 brukar vi vara klara på VV, kanske för tidigt för dig)

Massa pepp till dig Lothan! Klart du har en getingmidja i maj igen!!

• lyckliga snäckan

Ja, hjälp va' ni skriver ; ) Tycker att jag är flitig här inne men ack nej.

Majkens andning är mycket bättre..skönt.Fast jag har blivit förkyld också så vi snorar ikapp här hemma. mycket te och mycket mys ska nog göra susen.

Uppsala: Bra, att du skriver vad du hört ang ullfett/lanolin. Jag har ju bara hört bra om det,så det är viktigt att all info når fram och sen får var o en bestämma själva.

Jag har haft en riktig krängar-vecka..men jag får helt enkelt ta nya tag nästa vecka.

Buhu-vi kommer att missa första babysimmet antar jag..ska man ringa och säga att man inte kommer eller hur funkar det?

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!