• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Fru Söderlund

Jag o Williot kommer också på onsdagGlad.. Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills Prison break börjar... Såååå spännande!

• lyckliga snäckan

Det är ju så härligt med denna tråden. Varje dag finns det ngt nytt att lära ; )
    Inga fler utslag..säkert bara värme eller feber som ni skrev.

Och tack för förslaget om Marina.

Längtar till onsdagsträffarna, men vi uteblir tyvärr. Riktigt tråkigt.

....åhh, vad jag kan vänja mig vid att bo i hus..vill inte hem till 3 rummaren ¨på tredje våningen utan hiss..-jag packar ner svärföräldrarnas saker och säger att de får ta lägenheten... ; ) Det blir ju bra..ha ha ha

...tillbaka till prison break!

• metallgem

Snäckan, en kompis till min man gjorde just så, slängde ut föräldrarna, så det kan väl ni också göra..?
    Han var uppvuxen ute i Gantofta och älskar det där ute så han var på sina föräldrar ett antal år med argumenten att dom börjar bli gamla och orkar snart inte med trädgården medans han var ung och fräsch och hans dotter behövde hus. Så dom bytte, han tog huset och dom hans lägenhet i centrum..
    Vi kommer att sakna er på onsdag, både Snäckan och M och Uppsala och K!

• Fighter

Hu, helt slut efter spänningen i Prison Break, som vi sagt så kommer jag & Tuvan på onsdag

Godnatt

• Junipingla

M<Hj: Håller tummarna, berätta hur det gick!! Håller med ang 3 åringar, ibland vill man sälja dem billigt och ibland är de bara helt underbara!!

metallgem: Åh grattis till lyckad läkarkontroll!!!

Jag/Vi kommer imorgon!!!!

Lyckliga s: Hoppas ni kryar på er snart!!! Jag berättar imorrn hur det var på babysim idag.

• uppsala

Snäckan: skönt att det inte blev ngt! Även om jag som ni vet efter allt mitt tjat varmt förespråkar tidiga vattkoppor

Metallgem: härligt!! Det e nyttigt att vara gravid o föda barn alltså! Konstant grav el amning kan hjälpa mot mkt såsom endometrios, allergi, pigghet el för hög sexlust

Vi kommer ju inte i morgon, kommer sakna er!

MaHj: hoppas det gick bra på fotograferingen. Träffade Emmas mamma idag på dagis!

Ska snart på omfödersketräff på BVC för första gången. Kommer kännas löjligt konmstigt att gå dit utan Klara...

• metallgem

Uppsala Du är rolig du! Satt just och funderade över att jag faktiskt saknar dom 2 sista "problemen" du skrev!!

Hoppas att mammorna är lika trevliga som vi!

Kul med fotograferingen MaHj!

• PcoBella

metallgem- håller med dig...man saknar de där två sista!!

• PcoBella

Jag efterlyste bra "öppnisar" för ngn dag sedan, men fick inget svar!! Ingen???

• PcoBella

Förresten..

Ni som fotat era bebbar hos Fotografen... hur lång tid tog det innan bilderna var inne i HD?? Det är 3v sedan vår fotografering och fortfarande ingen bild i Hd!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!