Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Metallgem: det är ullfett i den salvan också - vet ej hur mkt men säkert en hel del. Jag använde den själv en del ibland. Den, och bepanten. Men bepanten innehåller också ullfett. Jag vet inte, använde man mkt salva typ varje dag kanske man måste tänka på det, jag har inte tänkt på det innan, mest när jag äv tidigare hört att man rek rent ullfett.
Agda: vad trevligt att få gå med ännu ett VV-proffs, det ser vi fram emot.
Uppsala: Vi saknade dig i dag, hoppas inte Lilla K är jättedålig, stackaren. Tänkte först att vi vi skulle försöka bli smittade men kom på att O skall döpas om två veckor så jag tror att vi får hoppa över det. (Nu får vi det säkert ändå från annat håll bara för jag skrev så)
Metallgem: tack för ditt lycka till -0,9 visade vågen för mig i dag, totalt 4,5 kg neråt, jag är så nöjd så. Hoppas det gick bra för dig också i dag. Du kan väl åka in nästa måndag och vara med och fika/luncha.
PcoBella: Du är välkommen!!
Idag tog jag 10:an! Har gått ner 10.3 kg nu och "bara" drygt 13 kg kvar till målvikt 56.
Det bidde ingen lunch för mig eftersom vi hade en akuttid hos tankläkaren med Nicholas som hade ett megahål! De drog ut tanden! Jisses vad ungen ylade... han var nog mest rädd. Som tur var det en mjölktand.
förresten PcoBella: var du där idag??? Såg en tjej jag inte sett förut med liten bäse.. mörk tror jag.. Var det du?
Junipingla: Stackars liten kille.
Junipingla och Uppsala: I dag när vi kom till fikastället så sa han: Varm baguett och kaffe...... Så hädanefter kan vi säga det vanliga ha ha ha. Kaffet det bjöd han på i dag också!
Och så en VV-sak till: Från och med nästa vecka är det kl 09:30, med inv'gning från kl 09:00.
MaHj: hahaha vilken kille!! :)))) och utan smör i mackan va?! ;)
Carenya: mao blir det frulle då efteråt istället för tidig lunch;)
MaHj: tack, jag saknade er också! Jag o Agda var ute o gick i 90 min, det var superskönt. Nej nej, Klara mår jättebra! Hon har koppor i ansiktet, håret, på rumpan framför allt men alltså - blir det bara såhär VILL man ju att de ska ha de när de är såhär små. Lite lite lite feber bara o som sagt, hon är inte ledsen el så. DET är ju bata för smittorisken jag inte kan komma med. Snyft, inte ons heller...om jag inte får ngn timmes permis men, tror det ej, ska äta hotellfrulle på tors med en fr Uppsala som e på jobbesök så då behöver jag permis också.
Grattis till era framgångar! Bara vägt mig hemma men nja..efter moffande fre, lör o sön kan det nog stämma att det bara var 0.4 typ minus.
Ha ha, snacka om stammisar! Kaffet får han gärna bjuda på fler ggr! Eller - han kanske flirtade med er två så när vi kommer igen jag o juni, blir det dubbla priser
Kram!
Junipingla: Grattis till 10:an!