Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Hej tjejer!
På tal om att ens män är slarviga med nycklar mm.. I morse skulle jag hämta min väninna för en tripp ut till Väla. Kommer ut till bilen, då har K inte satt över bilbarn stolen och har dessutom MINA bilnycklar.. Och han var i Malmö och jobbade, gissa om jag blev sur.. Så det var bara att ringa väninnan o ta bussen ner på stan för en fika.. Sen på em hade han varit hemma o lämnat grejorna, så att jag o W kunde åka till agda06 och Moa för en promenad o en fika, mysigt!
Hoppas ni haft det mysigt på simningen!
Ses i morgon!!
Män är hopplösa ibland! Alldeles underbara med fullständigt hopplösa.. Ni verkar ändå haft en mysig dag Lothan!
Uppsala, förstår precis vad du menar! Tyckte jag hittade min för någon månad sedan och sen slarvade jag bort den igen.. Numer letar maken mer än jag om man säger..
Bra tips med bilstol MaHj, ska säga till K. Man kan ju ha med sig plastad frotte också så kan hon sitta i den även sen när hon blivit blöt.
Ses i morgon!
Kram alla
MaHj: ska bli kul att se bilderna!
Lothan: grrrr, jag förstår PRECIS hur det känns. Visst blir man tokig, helst när det har skett typ 100 ggr innan. Skönt att det funkade ändå.
Snäckan: följ med på möte snart igen! Jag känner att jag slappat till lite i tanken nu när jag bara går hemma. Men du är ju medveten och då äter du säkert nyttigare än du gjorde innan iaf. Skickar pepp!
Metallgem:
Uppsala: Tack för pepp ; )
God Mogon mina damer, nu får det snart sluta snöa annars vågar man ju inte köra bil i dag.
God Morgon!
Tänker som du MaHj, ska man ge sig ut idag över huvud taget ge sig ut idag?
K sa att vägarna var slaskiga men ok, han ser dock inte så mycket framför sig men att alla kör försiktigt,
Ja det ser ut som det slaskar till sig nu och snöandet avtar, jag gör nog ett försök brukar vara bra på de stora vägarna.
Varför skulle det börja snöa i dag igen?? Vi som tänkt gå till Väla...
Instämmer!