Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Instämmer jag med!! Vi pulsar oss till tåget, ses snart!
Gomorrn tjejjer! Pigga och alerta idag? jag är det inte! men jag kommer ändå så klart! Mig får ni dras med;)
I går var det babysim! åååååh så myyyyysigt! Juni diggade det stort och sprattlade och pratade hela tiden. Vi fick gå upp sista tre minutrarna för då var hon trött på att lapa vatten och ville ha riktig mat :) Så jag fick sätta mig och boppa henne.
Men en supermysig grej helt klart! Ångrar att jag inte gjort det med de andra barnen.
Och som MaHj säger, ta med skyddet in - glöm bara inte att spänna fast småttingarna!
Ses snart!
Ja det gör vi! (ses snart alltså..)
Jag blir avis, jag vill också meeeeeed!
Ska hem till mamma o pappa en stund idag. Ganska skönt ibland att åka dit med ETT barn. Ser ut som om det e lugnt på vägarna ändå. Skönt att ha så nära till dem, lyxigt att köra dit o fika o sedan hem igen! Och, på måndag fyller jag år o tänkte därför bjuda hem dem plus systrar på söndag. Det skulle vara så mysigt, har saknat det de 10 åren vi bodde i Uppsala.
Ha det så mysigt på fikat idag! I will miss jo
Uppsala: vi kommer sakna dig också kan du tro!! Jag kan tro att det känns lyxigt att ha föräldrarna så nära nu.
Uppsala o Lyckliga snäckan: Vi kommer sakna er idag!!!!! Men vi ses förhoppningsvis nästa v.
Skönt att du har nära till föräldrarna Uppsala, jag tycker också att det är så mysigt att man bara kan svänga förbi..
ÅHH,..jag vill också med på fika. men...vad är en bal på slottet..säkert utråkigt, urtrist..eller alldeles alldeles underbar..ha ha ha
Vi har bara såååå tråkigt..både M och jag. Känns som om hon är super less på att bara glo på sin mamma hela dagarna. Vi vill träffa folk.
Förkylningar kommer över natten...vips. Men har det hänt att de bara försvinner och att man vaknar helt snorfri? Nej då ska det dras ut på.
Om jag ändå hade min symaskin..tusen idéer o ingen maskin...
Nej nu var jag allt negativ ; ) jag får väl ta o läsa lite.
Summan av kardemumman: SAKNAR er tjejer och bebisar!!!
Lyckliga Snäckan och Uppsala: Det var tomt utan er, skynda er och bli friska så vi kan fika och snacka skit!!!!
Vem stannade längst på Väla i dag då?
Tror nämligen att jag och Moa vann i dag! Vi har nyss kommit hem.... Någon som slog oss? Ha ha...
Det blev en lååångpromenad för oss. Så skönt. Tråkigt väder, men har man inte varit ute på ett tag så är det verkligen uppfriskande.
Åh, vad jag har fyndat på bokrean. Majken-böckerna inbunden upplaga 24 kr..det är nästan skamligt.Barnläkarbok och lite annat smått och goot. Älskar böcker!