Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
agda06: Ja, det må jag säga, du vann nog. Vad gjorde du så länge? Shoppade? Jag skulle nog också kunnat stanna flera timmar till om inte den gule hade väntat på sin matte..
Tack för idag, super trevligt, veckans höjdpunkt..
VV barsen var riktigt goda, var ju tvungen att prova en av varje..
Lothan: hahaha det är det som är problemet med vv barsen,man tror att man kan äta hur många som helst, jag känner igen mig.
Lothan (tänker alltid på Löken..) visst är de goda?!!
Har ni sett Plastisocks nya kollektion: elvasmatroll.e-butik.se/&sct_id=0&subcategory2=0
URFINA Mamma idiotförklarar mig väl eftersom jag faktiskt varit med om 70-talet men jag tycker de är fina!
Lothan- Fattade inte "barsen" först..tänkte bärsen..ha ha..har vv gjort egen öl. mammahjärnan slår till igen.
Jag lyckades faktiskt med bedriften att INTE köpa något till Moa, men jag köpte två tröjor/toppar till mig själv!
(Eller jo, Moa fick ju en body, men det var en som jag bytte mot en annan. Fast det räknas väl inte?)
Och jag kan inte sluta tänka på den där tråden som Fighter hade sett... (Den där om att bleka något..) Den maler i huvudet... Usch..
Ha ha ha, har också tänkt på den, helt sjukt vad man kan göra konstiga grejor med sina kroppsdelar.. Blir riktigt äcklad.. Undrar om dom använder klorin som vi skojade om..
Hade fått en värde check på 250 kr från H&M, kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lyckliga: Hi hi, nej någon bärs är jag inte sugen på.. Inte än iaf.. Men till sommaren hade det nog varit gott med en kall sådan el en cider.. Dricker ju inte vin..
Junipingla: Löken? Lustigt, dagen efter att jag o K träffats så var han lite på lyset när han ringde mig för första gången. Då trodde han att jag hette Lökberg.. Snacka om att han blev förvånad när han kom hem till mig första gången o det stod ngt helt annat på dörren.. Han blev iaf glad när det inte var så..
Som MaHj sa, det svider säkert som f*n..! Men, tjejer, vill man vara fin får man lida pin!
Tjohoo, Agda vann idag!!
ja det var dte dumma med att inte vara på vv i måndags, jag behgöver flera bars!! Får åka ner o köpa kanske för de finns väl inte på affären?