• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • MaHj

Junip: Ja den är ju inte för liten i allafall men sååååååååå fin den är på henne.

• MaHj

Uppsala: Ta med K jag tycker man ser prickiga barn ute hela tiden, lär nog inte vara några barn på marina i morgon bitti ändå.

Ja det är inte utan att man sittter här och flinar för sig själv

• MaHj

Nä nu skall jag gå och lägga mig, undrar just vad man kommer drömma i natt.......
    god natt mina damer!

• Carenya

Jisses tjejer, vad ni skriver. Jag hinner ju knappt med att läsa ens

Sen har ju L varit lite extra gnällig under eftermiddagen och totalvägrat allt som innebär att han inte sitter i famnen hos någon av oss. Så t ex babygymmet som brukar vara hur skoj som helst orsakar idag stora gråtattacker. Go figure!?

• PcoBella

Hej på er!!

Måste bara få er att kolla på en go grej! Kolla på

www.apoteket.se/barnforkylningsakuten/ och

klicka på "Barnförkylningsorkestern" !! När ni tittar på dem kan ni samtidigt klicka på barnen!!

Så ser det nog ut på många dagis nu!!

• MaHj

VV brudar: angående att ändra sin startvikt på nätet:

För att ändra din startvikt i Viktresultat

[email protected]

Tack för tipset Agda!!!!

• Fru Söderlund

Uppsala: Det får vi verkligen inte hoppas... Men man kan ju undra ibland eftersom jag skjuter upp min m. Så jag vet ju inte om jag har ngn.. Men vi kör ju säkert!

Junipingla o Uppsala: Har jag också varit med om, snacka om att man blev förvånad när man vaknade av det, *skrattar* så jag får ont i magen..

Har precis varit ute på en underbar promenad m mina killar ( W o hunden), så härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VV tjejer: Vet ni vad? Jag har redan minskat i vikt, kunde inte hålla mig från en vägning i morse..Skrattande Får nog skaffa en digital våg för att veta exakt resultat varje v. Så nu är motivationen på TOPP!!!

Ska snart ut till Väla o shoppa för min bonus check jag fick från H&M, älskar att handla!! Och så ska jag lämna tillbaka tröjan jag köpte igår, den var inte så spännande påFundersam.

• Fru Söderlund

Vad fin hon är i jackan!!!!!!!! Vill också ja en till W, fast inte rosa förståsFlört. Hittade en rutig tror jag det var på PO.P, men jag ger inte 600:- Kanske får börja hänga på Tradera..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!