• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Castle: Glömde att ge styrkekramar till dig med Hoppas så att ni får era småttingar snart!!!! Ni måste ju längta som bara den!!! Vet hur det är, man vill bara ha ont hur dumt den än låter. Kram!

• Counterfeit

Jag måste ha sett Miidori och therese o ebba i onsdags, ni kom tre stycken med barnvagnar. Jag hade precis hämtat Simon från förskolan och åkt in till stan efter jobbet, klockan kan väl ha hunnit bli kvart i fyra eller fyra. Vi kom och mötte er vid bron vid Hamnkanalen, Simon åkte i sin sulky och jag kom iförd min stora isblå dunjacka (michelingubbe med stora magen i). Jag såg en reg-skylt när det stod Ebba på och jag kände nog igen Miidoris piercing i läppen, kom på när vi gått om varandra att det måste ha varit ni. Då hade ni hunnit en bit bort, annars hade jag tilltalat er.

Såg att ni planerar en promenad runt Munksjön den 13/2. Blev glad då jag nog skulle kunan följa med. jag ska på ett möte i stan 13:00, kan smidigt ta längre lunch då jag ju ändå ska åka in för det. Jag träffar er gärna och tar en promenad...

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Calylite

Nu är ja hemma efter minisemester.
    Hoppas ni andra får era bebbar snart, envisa redan innan de kommit ut ju

Jag sitter och väntar på killen, måste med hunden till vetten, hon spyr fram och blöder bak och mår allmänt kasst stackarn.

nu får någon komma med goda nyheter, de verkar vara så mörkt här inne, mina livade nog inte upp :-P

Ska på MVC med snart för inskrivning, jag vill inte, känns som man kan vänta men killen tjatar ju som en gnu och vad gör man inte för att få tyst på dem

• Miidori

wiiiiieee johannA...vad kuuuuul :):)...ja följ meeeed :=)

• Counterfeit

Jodå, jag följer med. har ingen barnvagn att dra men jag har ju min mage.

• Gravisen

God morgon på er!

kotten: stackars dig det är en tråkig väntan detta..men tillslut kommer de..jag gick ju över 15 dagar  inte skoj alls..men säger oxå att det nog e bäst när det sätts igång av sig själft...

Tokfiorna: ska me ut idag o ta ett par öl med en kompis... ska bli såå gott mumsss

castle: hoppas din bebbe tittar ut i helgen 

min msn om nån vill ha

[email protected]

• Counterfeit

Kopierar den senaste listan och lägger till mig. Vart ska vi träffas?

Promenad Runt Munksjön+Fika Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra
    Petra O willy O Lowa
    Tessan(tokfiorna) o siri
    Josefine o Molly
    Camilla & Wilmer (åtminstone promenad)
    Tessan o Ebba
    Laila(blondie68) & Louise
    Johanna och Tjocka Magen (promenerar)

Sommartider (sara) kommer på fikat..

• Springsteen

Godmorron allihop

Trist Kotten!!!! Men nu kanske besökförbudet hinner hävas Jag lovar att bebis kommer ut nångång även om de inte känns så

Calylite: Finns ju inget värre än när djuren är sjuka... Kommer ihåg när Madame blev kastrerad o operationen gick fel... HOn var jättedålig och fick akutop... Pigg i dag men gud vad jobbigt de var...

Sitter här o väntar på min farmor o farfar som ska komma o hälsa på lillen... skulle vart här för en halvtimme sen och VARFÖR använder de inte mobilen som de fick förra julen??? Deras argument är att den inte fungerar ute i deras hus på landet... MEN de fick ju den för att ha den i bilen när de åker iväg... De har ju en fungerande hemtele!!!! SkrikandesVad säger man???

Tänkte bara säga de me att även om vi börjar prata på msn så kommer jag inte sluta skriva här

Vad ska alla göra idag??? Sambon ska åka iväg o jobba sen och kommer inte hem förräns vid 7 o då ska vi på "fika för freden".... Nån som känner för promenad i em???

• tokfiorna

Brrrr, hur kallt va det inte ute idag då? Frös ju häcken av mig..
    gravisen: Vart ska ni? Vi anländer till Karlssons runt 18..tyckte munken hade bra a.work..men när ja föreslog detta så skrattade mina vänner..för det var visst längesen de hade afterwork, jaja..kanske vi dyker på varandra.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping