• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

Miidori.. mmmmums de låter smaskens.. Är du en såndär kvinna me kladdiga fingrarRäcka ut tungan
    (istället för gröna fingrar)
    jag är inte de iaf.. trist.. vi får köpa vårt fika här hemma hehe

Thullan.. jag hänkar gärna på om de går bra.. låter super..

• Småbarnsliv

Synd att ni ska promenera på tisdag, är såååå sugen att följa med, men har båda barnen hemma & sedan kommer det en tjej ifrån Olofström & ska hämta en barnvagn som hon har köpt av oss..

Låter supermysigt med grillfester & tjejkvällar... Lövly...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Sommartider

Hej..har ni bestämt vad fikat ska bli på tisdag..

• jomi

glöm inte bort mig..... har inte msn!  eller  går det bra med vanlig mail?  *rodnar*
    har sagt det tidigare...kass på datorer...

Angelica: hoppas din lilla blir piggelinare snart,det brukar ju gå över fort på småttingar!

Terese: Godis och chips botar allt! Krya på dig!

Mammsing: Håller med Skrikandes just nu är det väldigt många som tycker till om hur vårt dop ska vara!!!! *grrrrrr* sånt retar gallfeber på mig!!!!!!
    Lika så när vi bestämde namn till Wilma...många som inte tyckte om det namnet och det är ju kul nu efteråt att veta att de tycker vår dotter har ett fult namn....

Nu ska jag slänga mig i soffan och inte göra ett skit mer idag bara film/tv godis cola och lilla Wilma *myser*

Ha en bra kväll allihop!

Mamma till Wilma 061031
  • Småbarnsliv

Mammsing.... Jag har också fått dessa kommentarer nu när vi väntar nr 3. Speciellt min pappa som tycker vi är dumma i huvudet rent ut sagt & att jag borde ha pluggat... Till saken hör att jag har pco & är JÄVLIGT tacksam att det funkade med hormoner denna gången då gubben har dåliga spermier, det var sista kuren innan insemination, men är det någon som fattar det liksom att VI vill ha fler barn & att det är VÅRAT beslut.. Och släkten är JÄVLIGT bra att lägga sig i...... OM PRECIS ALLT

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • tokfiorna

Jag ställer på allt sköj, kul med så mkt ideer!!! så är det när man har myror i brallan..Nu kom min sambo hem så nu ska ja försöka få lite ordning på mig inför kvällen, lite bra musik kan ju få igång en, glöm inte att titta på ark imorgon i melodifestivalen.

• Castle

Vill bara säga: HEJA ANJA!
    Är almänt inte särskillt sportinteresserad.... med vad annars finns det att göra?

Kram för att ni finns... ni är så goa..., ni planerar era fikor och jag önskar sååååå att jag kunde vara med... men den tiden den kommer ju så småningom.

• Tintan

Halloj!!!!

Dessa kommentarer man får av folk alltid lika trist,jag vet när jag väntade emilia och michelle alla dessa kommentarer
    vet ni vad ni har gett er in på???? hmmm
    oj vad jobbigt
    mm
    Blev ibland så trött att jag snäste tillbaka,för de som yttrade sig hade ju inte ens tvillingar då vet man ju inte ett dyft om det så varför yttra sig.
    Men får även idag kommentarer hela tiden oj vad jobbigt ni måste ha der??
    NEJ vi har inte det jobbigt,visst kräver lite mer av en kanske men man får ju dubbelt tillbaka av allt och tjejerna är så snälla och lugna de har ju varandra hela tiden.

Idag fick vi nycklarna till lägenheten,var borta och kikade lite,ska bli så skönt att få flytta nu.

Angelica:Hoppas lilltjejen kryar på sig...3 dagars febern kan vara lite jobbig,efter att febern har gått ner kan de uppkomma prickar på kroppen.

Jomi:klart du inte glöms bort...vi slutar ju inte snacka här inte.

Tjejkväll och fikaträff jag hakar på så skoj.....längtar tills tjejerna blir lite äldre,lite smidigare att åka iväg själv då...nu krävs det så mycket planering mm.

Nu sover de små här så man kanske skulle passa på att röja lite
    Kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori
    En sammanfattning av Tisdag!

Mötesplats

11.45 Juneproten

12.00 Kjell o company

Fika Åhlens 13.20..(brukar ju vara folktomt där på eftermiddagen, så det verkar ju bra)

Ställer alla på Detta?

• Thullan

miidori: jag ställer på detta.

Alla är välkomna till mig på tjejkväll som vill det. kanske kan beställa nån mat då oxå???
    Kram (nu blir det tacos)

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping