• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Mammsing

Arg som ett bi. Får jämt hör att oj vad du skaffade barnen tätt och som man bäddar får man ligga, nu är du väl nöjd när du fick en tjej osv. För det första så hade vi bestämt oss för tre barn oavsett kön och dessutom ville vi ha dem i en samlad syskonskara, vad har andra med det att göra. Vaddå som man bäddar får man ligga?! Det är jag som drar mina barn på snowracer och det gör mig inget, varför ska det då stör andra!
    Förlåt var tvungen att skriva av mig lite.
    Ha de så gott! Kramisar

• Angeelica83

pärlan81: ja har ringt in nu och dom sa att jag skulle ge alvedon och avvakta. och de ha jag gjoet nu så får vi se va som händer... men de är säketr inget men man blir ju nojigLedsen man vill ju att hon ska bli kry.. men hon har blivit piggare sen ja gav alvedonen och de är skönt..

miidori.. åhh vilken mysig bild.. hon är ju söt som sockerFlört

Mammsing.. ja folk är snabba me att kläcka kommentarer.. man vågar ju knappt säga att man är trött. för då får man ju uppslängt i ansiktet "att så de att ha barn".. ledsamt..Skrikandes

• therese o ebba

Åååh, vad söt Tindra är!!! Själv ska jag försöka få tummen ur och lägga in lite nya kort på Ebba i mitt galleri...

Nu har jag nog missat att läsa ett par sidor, vad är det ni snackar för nåt om msn??? Får man va med eller?? thereseagelii@hotmail.com
    Säger som Castle, hoppas inte att det blir mindre skrivet här bara för man skriver till varandra på msn istället...

Har åkt på en dunderförkylning, tror det är Ebba som har smittat mig.. Ska sticka ner till Hemköp och köpa godis o chips till ikväll, har lurat i sambon att det brukar bota mina förkylningar Flört. Innehåller ju mängder med c-vitamin ju, hehe...

Kram Therese

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

hahaha :D:D..Tessan :P..Gott med GODIS :D

Mammsing: att vissa inte kan lära sig att hålla klaffen allså..Dom borde ju fan sköta sig själv och skita i andra..Dumt och onödigt att fälla sånna kommentarer..Man väljer väl ändå själv hur man vill ha det!..Vill man ha barn tätt så ska man väl få det också, fattar inte varför det sticker folk i ögonen!..Vem bryr sig om egentligen vad det blir för kön på barnet, huvudsaken är väl att barnet är friskt!Barnet blir väl lika älskat oavsett om det är en flicka eller pojke..Förstår mig inte på vissa egentligen *kramar till dej*

• Miidori

Angelica:Stackars dej som har ett sjukt barn :/..Förstår att det måste vara jätte jobbigt *kramar till dej också*

• J e n n y A

Nä, nu verkar alla lagt sin msn här så här kommer min med jennyaltun@hotmail.com :D

Gud, vad det är tråkigt och städa. Får titta in när jag är klar. Verkar som jag hela tiden vill fastna här istället. Hihi.

• Thullan

snälla alla här adda mig på msn för jag kan gå in från mobilen men vet ej hur jag adda er från mobilen
    maddejkpg27@hotmail.com

Vill ni ha tjejkväll hos mig???
    Vore kul.
    Kram

• therese o ebba

Madde: jag kommer jättegärna på tjejkväll!

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

Ja madde vore skit kul! jag ställer!!

En sammanfattning av Tisdag!

Mötesplats

11.45 Juneproten

12.00 Kjell o company

Fika Åhlens 13.20..(brukar ju vara folktomt där på eftermiddagen, så det verkar ju bra)

Ställer alla på Detta?

• Miidori

Sen tänkte jag bjuda hem hela jönköpingstråden hem till mej..Finns det -Rum så finns det stjärterum :D:D..Nån gång i början av Mars!..Då ska jag baka något redigt gott! Återkommer om datum..Tänkte vi kunde ta det på förmiddagen nångång :D

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping